رئیس مجمع بسیج استان همدان با بیان اینکه عدالتی که امروز به برکت انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف وجود دارد نعمت است، گفت: آرمان هر ملتی بزرگترین سرمایه آن ملت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ پروفسور محمدعلی زلفی‌گل شامگاه سه‌شنبه در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از صدر اسلام تا انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم اظهار داشت: شهدا جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و برای صیانت از ناموس و دین و میهن به اسلام هدیه کردند.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی سلطه و استکبار هر کاری برای ساقط کردن انقلاب انجام داد و اگر مردم ولایت‌مدار نبودند هر یک از این سنگ‌اندازی‌ها می‌توانست نظام را ساقط کند.

رئیس مجمع بسیج استان همدان تصریح کرد: در هشت سال جنگ تمام دنیا پشت سر صدام بودند و همه امکانات را در اختیارش می‌گذاشتند اما اسلام و رهبری و ایمان به خدا مانع از پیروزی آنان شد.

دبیر انجمن شیمی ایران با بیان اینکه در اکثر سخنرانی‌های امام راحل و رهبری به موضوع وحدت و همدلی اشاره شده است، خاطرنشان کرد: وحدت و همدلی رمز پیروزی بوده و اگر جمهوری اسلامی ایران هر روز قدرتمندتر از دیروز است، نتیجه اتحاد و همدلی است.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه گروهی در کشور هنوز اعتقاد دارند ما باید غربی شویم تا کشور پیشرفت کند، افزود: اگر دین از سیاست جدا شود شک نکنید بعد از مدتی کردستان و خوزستان و سیستان و بلوچستان جدا خواهند شد.

زلفی‌گل با بیان اینکه ما باید به گروهی که می‌خواهند کشور را سکولار کنند، حواسمان باشد، ابراز داشت: نتیجه جدایی دین از سیاست تجزیه ایران است و همه ملت باید حواسشان باشد کسانی مسند امور را در دست بگیرند که چنین تفکری نداشته باشند.

وی تصریح کرد: با وجود تمام مشکلاتی که دشمنان ایجاد کردند از قبیل جنگ و تحریم و ترور دانشمندان هسته ای، هر روز شاهد سازندگی در کشور هستیم.

جمهوری اسلامی ایران نگین منطقه است

رئیس مجمع بسیج استان همدان با اشاره به پیشرفت‌های کشور گفت: روستاهایی که نه آب داشتند و نه برق و ... ، امروز از تمام امکانات شهر برخوردارند و بی‌انصاف است که این پیشرفت ها را نبینیم.

وی ادامه داد: امروز هرکسی بخواهد درس بخواند کرسی خالی در دانشگاه‌ها وجود دارد و حتی در روستاها تحصیل کرده‌ها گاهاً بیشتر از شهر هستند.

زلفی‌گل اضافه کرد: اگر بخواهیم درست قضاوت کنیم باید ببینیم در نظام سیاسی چه دستاوردهایی داشتیم و چرا جمهوری اسلامی ایران نظم و انضباط گرفت و چرا امروز خودش برای خودش تصمیم می گیرد؟

وی تصریح کرد: آنچنان که امروز ایران استقلال سیاسی دارد کشورهای دیگر حتی کشورهای پیشرفته استقلال سیاسی ندارند.

این دانشمند برجسته جهان عنوان کرد: اگر امروز کشورهای قدرتمند جهان با ایران بر سر میز مذاکره می نشینند، حتما چیزی در ایران دیده‌اند وگرنه مانند عراق و اوکراین و کشورهای دیگر در امورات ما دخالت می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران در مقایسه با کشورهای منطقه به عنوان نگین منطقه است، گفت: دشمنان امروز می‌بینند که قدرت نرم ایران روز به روز در حال افزایش است و در قدرت سخت نیز با تکنولوژی نظامی پیشرفت زیادی دارد.

رئیس مجمع بسیج استان همدان اظهار داشت: دشمنان از این موضوع می‌ترسند که 58 کشور مسلمان جهان، جمهوری اسلامی را به عنوان الگو انتخاب کنند و به همین دلیل است که جنگ تحمیل می‌کنند و تحریم می‌گذارند و دانشمندان را ترور می‌کنند.

برای ساختن کشور باید سطح هوش مردم را بالا ببریم

وی با بیان اینکه باید قدر نظام مقدس جمهوری اسلامی را بدانیم، افزود: در عرصه اجتماعی ایجاد بسیج مستضعفین به برکت انقلاب اسلامی یک توفیق الهی و سرمایه اجتماعی است.

زلفی‌گل یادآور شد: دشمن در عرصه فرهنگی به دنبال حذف حجاب بود و برای این امر برنامه‌ریزی کرده است.

وی با بیان اینکه عدالتی که امروز به برکت انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف وجود دارد نعمت است، افزود: آرمان هر ملتی بزرگترین سرمایه آن ملت است.

رئیس سابق دانشگاه بوعلی سینا با اشاره به اینکه افق دید جمهوری اسلامی ایران رسیدن به عدالت حضرت علی(ع) و رسیدن به مدینه فاضله است، گفت: ما خیلی از مدینه فاضله فاصله داریم باید یک بازخوانی انجام دهیم و ببینیم کجای کار ایراد دارد.

وی اضافه کرد: امروز بیکاری باعث افزایش سن ازدواج و طلاق شده که این از آسیب‌های جامعه است و باید به دنبال شناسایی و ارائه راهکار برای رفع این مشکلات باشیم.

زلفی‌گل در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به انتخابات پیش‌رو عنوان کرد: باید با انتخاب درست کسی را روانه مجلس کنیم که دغدغه آن رفع مشکلات باشد.

دبیر انجمن شیمی ایران تأکید کرد: اگر بخواهیم کشور ساخته شود باید کاری کنیم سطح هوش مردم بالا برود.

باید با آگاهی و دلسوزی برای کشور رأی دهیم

وی ادامه داد: اینکه در جامعه مردم با هر توان مالی حاضر هستند فرزندان خود را به دانشگاه بفرستند، یک نعمت و فرصت است و باید بتوانیم از این فرصت استفاده کنیم.

زلفی‌گل ابراز داشت: اگر نتوانیم شغل ایجاد کنیم این امر یک تهدید و خروج سرمایه از کشور است، بنابراین باید بدانیم ایجاد شغل برای دکترا با ایجاد شغل برای دیپلم فرق دارد.

وی تصریح کرد: اگر با آگاهی و دلسوزی برای کشور رأی دهیم مملکت آباد می‌شود بنابراین اگر به دنبال پیشرفت کشور هستیم باید افراد باهوش، دانا و فراجناحی را انتخاب کنیم.

رئیس مجمع بسیج استان همدان با تأکید بر قانون‌مداری بیان داشت: باید همه چیز تبدیل به قانون شود و هرچیزی از طریق قانون اعلام شود و با مطالعه قرآن و احادیث قانون وضع کنیم.

وی افزود: بزرگ‌ترین مشکل کشور این است که منافع ملی با منافع فردی همسو نیست و در قوانینی که در کشور تدوین می‌شود منافع ملی با منافع فردی در خلاف است.

زلفی‌گل با بیان اینکه برای قانونگذاری باید افراد اصلح را به مجلس بفرستیم، خاطرنشان کرد: برای انتخاب درست باید دید دشمنان از کدام گروه حمایت می‌کنند و به کدام جریان چشم امید بسته‌اند.

وی با بیان اینکه اگر منافع ملی ما نادیده گرفته شود ظلم است، گفت: باید قدر یک رأی خود را بدانید.

این دانشمند برجسته جهان با تأکید بر حضور حداکثری در انتخابات تصریح کرد: باید نمایندگانی فراجناحی راهی مجلس شوند که دلبسته یک گروه خاص نباشند چراکه در غیر این صورت جریان نفوذ تحقق می‌یابد و این امر بسیار خطرناک است.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: همدان ، غربی شدن ، پیشرفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.