یخ زدگی آب دریاچه ها در استان قزوین مانع تمرینات قایقرانان شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آب و هوای این روزهای کشور نوسانات متفاوتی را تجربه می کند و هر روز شاهد یک پدیده جوی جدید هستیم.
 
یخ زدگی آب دریاچه ها مانعی برای برگزاری تمرینات پاروزنان حرفه ای کشور شده است و به خاطر اینکه عده ای از قایقرانان سال آینده باید در مسابقات کسب سهمیه شرکت کنند این اتفاق پاروزنان را مجبور به تمرین در استخرهای سرپوشیده و تمرینات بدنسازی کرده است.
 
مهدی کاویانفر رئیس هیأت قایقرانی استان قزوین در این باره گفت: بیشتر تمرینات قایقرانان ما در دریاچه های ایوان و رودک انجام می شود اما به خاطر شرایط آب و هوایی که به تازگی هوای کشور را سرد کرده و دمای هوا به منفی 6 درجه سانتی گراد رسیده است ترجیح می دهیم قایقرانان در آب های یخ زده دریاچه ها تمرین نکنند و در حال حاضر تمرینات تیم آب های آرام لغو شده است زیرا اگر در اثر یک سانحه پاروزنان به داخل آب بیفتند با شوک مواجه شده و خطرات بعدی را به دنبال دارد.
 
وی افزود: اما تیم های کانوپولوی استان در استخرهای سرپوشیده تاکستان، قزوین و بوئین زهرا تمریناتشان را انجام می دهند.
 
کاویانفر در ادامه تصریح کرد: در رشته کانوپولو 2 تیم داریم که در بحث جذب ورزشکار هم فعالیت دارند البته در این زمینه محدودیت واگذاری استخرهای اداره ورزش و جوانان را داریم که اگر اجازه بدهند می توانیم استفاده کنیم اما اگر قبول نکنند باید مذاکراتی انجام دهیم.
 
وی یادآور شد: با توجه به شرایط جوی نامساعد مجبوریم قایقرانان را از نظر وضعیت جسمی آماده نگه داریم به همین خاطر برنامه های بدنسازی و استخر را برای آن ها مهیا کرده ایم و دیگری بحث هزینه ها است که نه حامی مالی و نه منابع مالی کافی در اختیار است.
 
انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار