محمد یاراحمدی نمایش همه دزدها که دزد نیستند را افتتاح می کند

نمایش همه دزدها که دزد نیستند به نویسندگی داریوش وکارگردانی سید حسن حسینی وبه تهیه کنندگی پیمان یاحقی در تالار محراب روی صحنه می رود و اجرای عمومی خود را آغاز می کند.

به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نمایش همه دزد ها که نیستند دوشنبه 26  بهمن ماه ساعت 19 با نواخته شدن زنگ افتتاحیه توسط محمد یاراحمدی اجرای عمومی خود را شروع می کند.
 
این نمایش به نویسندگی داریفو است که توسط جمشید کاویانی به ترجمه رسیده است
 
در خلاصه داستان نمایش آمده است ،یک دزد وارد خانه معاون شهردار می شود که در هنگام دزدی معاون شهردار با جولیا معشوقه ی پنهانیه خودش به خانه می آید ، دزد در ساعت پاندولی پنهان می شود بعد از مدتی دزد به دلیل ضربات پاندول ساعت به سرش مجبور می شود از ساعت پاندولی بیرون برود که باعث ترس و تعجب معاون شهردار و معشوقه اش میشود. در حالیکه معاون شهردار از دزد بازخواست می کند، آنا همسر معاون شهردار وارد خانه می شود.معاون شهردار از دزد و جولیا (معشوقه اش)می خواهد که نقش یک زن و شوهر را جلوی آنا (همسرش)بازی کنند ......
 
میلاد صیادی، مهسان عطایی، محسن اسلامی، مریم امینی، میلاد نظری، علیرضا یزدانی، نیلوفر جیردهی و ساچلی تاج بخش نقش آفرینان این نمایش هستند.
 
دیگر عوامل گروه عبارتند از:جلال میر واعظی دستیار اول کارگردان و برنامه ریز،میلاد صیادی دستیار دوم،تینا نفرو بیتا وظیفه منشی صحنه،میلاد نظری طراح صحنه،علیرضا یزدانی و سمیرا گلزاد دستیاران طراح صحنه،هومن جواهر کار مدیر صحنه،نگار جدیدی طراح پوستر،فرهاد جاوید،امین عبدی،پرهام سرکشیکی عکاس،مهسان عطایی و محسن اسلامی گریم و علیرضا یزدانی روابط عمومی این نمایش هستند که حسن حسینی را یاری می کنند.
 
نمایش همه دزدها که دزد نیستند از تاریخ 26 بهمن ماه الی 21 اسفندماه در تالار محراب واقع در خ ولیعصر خ امام خمینی چهاراه سپه میزبان علاقمندان این اثر نمایشی است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار