سینما و تئاتر پر از مضمون و شعور هستند و زمانش رسیده که این دو باهم ارتباط قوی تری داشته باشند.

پیوند تئاتر و سینما باید قوی تر شود/ دوست داشتم در تمام فیلم های جشنواره بازی کنمسیامک صفری بازیگر تئاتر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با اشاره به تجربه کردن هردو عرصه تئاتر و سینما گفت: من سی سال روی صحنه بازی کردم و با تئاتر زندگی کردم. سینما کیفیت و شعور و احترام خودش را دارد و تئاتر نیز پر از خلاقیت و مضمون و شعور است و خوب است که سینما و تئاتر ارتباط و پیوند خوبی باهم داشته باشند. 

وی افزود: هردو عرصه سختی هایی دارد و کار آسانی نیست. ضمن اینکه این دو عرصه با هم قابل مقایسه نیست. تئاتر ساختاری متفاوت از سینما دارد و به لحاظ رابطه، نوع خلاقیت و کار متفاوت است. من فضای هردو را دوست دارم‌.

صفری در خصوص ورود بازیگران تئاتر به سینما گفت: من خودم تئاتری بودم و به سینما آمدم و از این اتفاق استقبال می کنم. این دو عرصه به هم می توانند کمک کنند و باعث رشد همدیگر شوند. 

این بازیگر در خصوص آینده سینمای ایران گفت: از نظر من سینمای کشورمان آینده روشنی دارد. نسل جدید و قدیمی اتفاقات خوبی را رقم می زند من به آینده این سینما امیدوارم.

وی در پایان گفت: آنقدر اتفاق خوب در سینمای ما افتاده که آن را خیلی دوست دارم. فیلمهای جشنواره امسال هم دوست داشتنی بود و آرزو داشتم ای کاش در تمام آنها بازی می کردم. چون از اتفاقات سینما لذت میبرم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار