سرمربی تیم والیبال پیکان تهران درباره نخستین دیدار تیمش در مرحله پلی‌آف لیگ برتر گفت: متین تیم بسیار خوبی است و نبردی دیدنی را شاهد خواهیم بود.

پیمان اکبری در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نخستین دیدار تیم والیبال پیکان در مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال مردان، گفت: در آغاز این مرحله تیم ما باید به مصاف متین صالحین ورامین برود. متین تیم بسیار خوب و منسجمی است و در دو دیدار مرحله مقدماتی نشان داد که برای پیروزی مقابل این تیم کار ساده‌ای نخواهیم داشت. 

وی ادامه داد: متین علاوه بر بازیکنان خوبی که در اختیار دارد از کادر فنی باهوشی هم بهره مند است و من تصور می‌کنم که یک بازی دیدنی را در نبرد این دو تیم شاهد خواهیم بود. 

پیمان اکبری درباره دیدار پایانی مرحله مقدماتی تیم پیکان مقابل شهرداری ارومیه که با برخی حواشی روبه‌رو بود،‌گفت: تعداد انگشت‌شماری تماشاگر نما اعتبار همه تماشاگران ارومیه را زیر سوال بردند و با دست زدن به رفتار‌هایی ناشایست منجر به شکستن سر  فرهاد سال افزون، پاسور دوم تیم ما شدند.

وی با اشاره به این که مسئولا،‌کادرفنی و بازیکنان تیم شهرداری ارومیه پس از اتفاقات رخ داد از نفرات تیم پیکان عذرخواهی کردند،‌گفت: امیدوارم والبیال دیگر شاهد اتفاقات اینچنینی نباشد.

سرمربی تیم والیبال پیکان درباره این موضوع که قرار بود از بازیکنان جوان تیمش در دیدار با ارومیه استفاده کند،‌گژفت: قبل از اعزام تیم به ارومیه با توجه به این که پیروزی  و شکست در این دیدار برای ما اهمیت نداشت تصمیم داشتیم جوانان تیم را استفاده کنیم ، اما در فاصله یک روز مانده به آن مسابقه تصمیم گرفتیم از بازیکنان اصلی هم استفاده کنیم.

وی در توضیح این مطلب اظهار داشت: تصور کردیم اگر به نفرات اصلی استراحت کامل بدهیم بازیکنان از شرایط مسابقه دور می‌مانند و شاید این موضوع در مرحله پلی‌آف مشکل‌ساز شود.

اکبری اضافه کرد: سه ست اول بازی که  نفرات اصلی را به میدان فرستادیم شاهد جدالی پایاپای بین دو تیم بودیم. بعد از ست سوم  بازیکنان اصلی را نیمکت نشین کردم که با مصدومیت مواجه نشوند به همین دلیل از ترکیب بازیکنان جوان و بزرگسال استفاده کرد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار