رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های کشور در حالی هفته بیست و یکم خود را سپری کرد که در پایان چهره هشت تیم صعود کننده به پلی آف مشخص شد.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته بیست و یکم رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه های کشور، گرامیداشت 200 شهید والیبالیست، عصر امروز با برگزاری چهار دیدار در تهران (دو دیدار) ، اردکان و مشهد پیگیری شد. 

در نخستین دیدار این هفته از مسابقات از ساعت 15 و 30 تیم بانک سرمایه پذیرای شهرداری تبریز بود که در پایان با حساب 3 بر یک مقابل این تیم متحمل شکست شد با این حال در صدر جدول باقی ماند. تیم بانک سرمایه ست‌های اول، سوم و چهارم را با نتایج 25 بر 22، 25 بر 23 و 25 بر 18 مقابل حریف خود واگذار کرد و تنها در ست دوم با نتیجه 25 بر 19 موفق شد شهرداری تبریز را شکست دهد. تبریزی‌ها با این پیروزی30  امتیازی شده و با 10 پیروزی در رده پنجم جدول رده‌بندی ایستادند تا برای جایگاه نهایی خود هفته آینده در تبریز پذیرای ثامن الحجج خراسان باشند.

در دیگر دیدار این هفته از مسابقات تیم ثامن الحجج خراسان در مشهد پذیرای کاله آمل بود که در این دیدار شاگردان جبار قوچان نژاد موفق شدند با حساب سه بر صفر مقابل تیم کاله به برتری برسند ثامنی‌ها سه ست پیاپی را با نتایج 25 بر 23، 25 بر 19 و 25 بر 20 بردند و با یک پیروزی دیگر در رده چهارم باقی ماندند. کاله هم با قبول این شکست و در حالی که آرمان اردکان سایپا را شکست داده بود ، از صعود به پلی‌آف و جمع هشت تیم نهایی بازماند. 

در یکی دیگر از مسابقات هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال که در سالن آیت الله خاتمی شهر اردکان و در حضور جمعیت زیادی از هواداران آرمان برگزار شد، تیم آرمان ورزش این شهر پذیرای سایپا بود. این دیدار که از هیجان بسیار بالایی بهره‌مند بود، در نهایت و در حالی که به ست پنجم کشیده شده بود، با نتیجه 3 بر 2 به سود تیم والیبال آرمان ورزشی اردکان  به پایان رسید تا این تیم هم به جمع تیم‌های راه یافته به پلی‌آف بپیوندند.تیم آرمان اردکان فصل قبلی رقابت‌های والیبال را با قهرمانی رد لیگ دسته یک پشت سر گذاشته بود و در اولین حضور لیگ برتری خود توانست راهی پلی‌آف شود. 

پیکان تهران و متین صالحین ورامین هم چهارمین و آخرین دیدار این هفته از مسابقات را از ساعت 17 و 30 در خانه والیبال تهران برگزار کردند. دیداری که در پایان با برتری سه بر یک شاگردان پیمان اکبری تمام شد تا پیکانی‌ها در رده دوم جدول رده بندی باقی بمانند. تیم والیبال پیکان که در دیدار رفت دو تیم با حساب 3 بر 2 به پیروزی رسیده بود در ست‌های اول ، سوم و چهارم با نتایج 25 بر 21، 31 بر 29 و 25 بر 18 متین ورامین را از پیش رو برداشت و در ست دوم با حساب 25 بر 14 به پیروزی رسید.

هفته پایانی دور مقدماتی رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان ایران (هفته بیست و دوم) چهارشنبه آینده (21 بهمن ماه) در شهرهای گنبد، آمل، ارومیه، تبریز و ورامین برگزار خواهد شد. آن هم در حالی که چهره هشت تیم صعود کننده مشخص است و تیم‌ها  تنها برای رتبه نهایی خود به مصاف هم خواهند رفت.

**نتایج کامل هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

بانک سرمایه یک – شهرداری تبریز 3 

ثامن الحجج خراسان 3 – کاله آمل صفر

آرمان ورزشی اردکان 3 – سایپا 2

پیکان تهران 3 – متین صالحین ورامین یک

**جدول رده بندی در پایان هفته بیست و یکم :

///فوری////// تیم‌های صعود کننده مشخص شدند/ کاله از رسیدن به پلی‌آف بازماند

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار