اهواز؛

شناخت برترین‌های یادواره 175 شهید غواص خوزستان

برترین‌های مرحله سوم لیگ نجات غریق بانوان خوزستان “یادواره 175 شهید غواص“ شناخته شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه  خبرنگاران جوان از اهواز، رییس هیات نجات غریق گفت:در این مسابقات تیم‌های ماهشهرالف و ب، آبادان الف و ب،  فولاد، بانک ملی، باشگاه صنعت نفت اهواز و توسعه و نیشکر حضور داشتند.

رییس هیات نجات غریق خوزستان افزود: ورزشکاران در بخش انفرادی در ماده‌های 100متر آزاد با مانع، 66 متر حمل آدمک،100 متر شنای آزاد با پای فین و 100 متر حمل آدمک با پای فین و در بخش تیمی در ماده  4 در 33 متر حمل آدمک با یکدیگر به رقابت پرداختند.

حر حاجیان‏،بیان کرد : در ماده 100متر شنای آزاد با مانع، سنا بطانی و فروغ بن‌رشید هر دو از آبادان الف به ترتیب اول و دوم شدند و الهام عموآقایی از نفت اهواز مقام سوم را به دست آورد. در ماده 66 متر حمل آدمک نیز الهام کیانی‌زاده از نفت اهواز به قهرمانی رسید و سحر احمداصل و نوشین رستم‌پور هر دو از آبادان الف به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی اظهار داشت: در ماده 100متر آزاد با پای غواصی الهام عموآقایی از نفت اهواز در جایگاه اول قرار گرفت‏، فروغ بن‌رشید از آبادان الف در جایگاه دوم ایستاد و کتایون امیرابراهیمی از ماهشهر الف سوم شد و در ماده 100 متر حمل آدمک با پای غواصی نیز کتایون امیرابراهیمی از ماهشهر الف به مقام اول دست پیدا کرد و پرستو صمدی و مریم داوری هر دو از توسعه و نیشکر به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

 وی گفت: در ماده  4 در 33 متر حمل آدمک تیمی‏، نفت اهواز به قهرمانی رسید، ماهشهر الف در جایگاه دوم قرار گرفت و توسعه و نیشکر مقام سوم را به خود اختصاص داد.

رییس هیات نجات غریق خوزستان بیان کرد: در مجموع نیز نفت ‌اهواز و آبادان الف به صورت مشترک با کسب 54 امتیاز در جایگاه اول قرار گرفتند‏، تیم ماهشهر الف با کسب 52 امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و تیم توسعه و نیشکر با  کسب 36 امتیاز سوم شد.

انتهاي پیام/گ

برچسب ها: خوزستان ، برترین ، غواص ، لیگ ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.