شهردار قدس گفت: طرح هایی همچون پارکینگ طبقاتی با همیاری بخش خصوصی در راستای حصول توسعه پایدار عملیاتی می شود.

محمد صادق کولیوند شهردار قدس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نقش حائز اهمیت منابع مالی و اعتباراتی در پیشبرد پروژه های عمرانی اظهار کرد: به طور یقین هرآنچه بنیه مالی شهرداری با کاستی و ضعف های بیشتری همراه شود به همان میزان سطح کمی و کیفی خدمات شهری نیز تحت الشعاع قرار می گیرد.

وی افزود: با توجه به بحران و تنگناهای مالی شهرداری شهریار در طول سالیان اخیر با توسعه و جذب مشارکت بخش خصوصی می توان نسبت به رفع خلاء ها و محدودیت های احتمالی در چنین عرصه هایی گام برداشت. 

شهردار قدس گفت: مجموعه مدیریت شهری این منطقه برای تحقق این امر از هیچ کوششی فرو گذاری نخواهد کرد، اما نباید از نظر دور داشت که اساساً مشارکت بخش خصوصی در این منطقه ضعیف است و آنطور که باید مورد استقبال سرمایه گذاران عمومی قرار نمی گیرد.

کولیوند عنوان کرد: با این وجود طرح ها و برنامه های متعددی تنظیم و طراحی و پروژه هایی نیز در قالب مشارکت بخش خصوصی تعریف شده که طراحی پارکینگ طبقاتی و توسعه مراکز تجاری از نمونه های آن به شمار می رود.

وی یا دآور شد: شورای شهر و شهرداری قدس  با آغوشی باز از سرمایه گذاران بخش خصوصی استقبال می کنند و تلاش می کنیم با اتخاذ تدابیری ویژه پروسه و موانع اداری چنین طرح هایی را در چارچوب های قانونی به حداقل ممکن کاهش دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار