نمایش "آنهایی که من را دوست دارند" با محوریت سلامت جنسی کودکان، 24 بهمن تا دوم اسفند از سوی خانه کودک اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، رییس خانه کودک ضمن بیان این خبر گقت: این نمایش ویژه گروه سنی 4 تا 9 سال با محوریت آشنایی کودکان با اولین گام سلامت جنسی طراحی شده است.
نفیسه حبیب الهی اظهار کرد: کودکان در این تئاتر با حلقه های محبت شامل حلقه سفید نماد پدر و مادر، حلقه سبز نماد اقوام و آشنایان نزدیک که مورد تایید پدر و مادر هستند و حلقه قرمز نماد افراد غریبه ای که به عنوان خط قرمز والدین برای کودکان تعریف شده است، آشنا شده و یاد می گیرند که با چه کسانی می توانند در ارتباط باشند.
وی افزود: نمایش "آنهایی که من را دوست دارند" به کارگردانی سید مهدی ضیایی و طراحی و نویسندگی الهام فخرایی از تاریخ 24 بهمن تا دوم اسفند در مراکز فرهنگسرای کوثر، تالار ادب و هنرسرای خورشید به اجرا در می آید.
رییس خانه کودک تصریح کرد: کودکان ضمن تماشای این تئاتر یک بسته آموزشی شامل سی دی "حلقه محبت"، کتاب "آنهایی که مرا دوست دارند" و سازه حلقه های محبت ویژه آشنایی بیشتر کودکان با مبحث سلامت جنسی دریافت می کنند.
حبیب الهی ادامه داد: فرهنگسرای کوثر 24 و 25 بهمن ماه ، تالار ادب 26 تا 28 بهمن ماه و هنرسرای خورشید 29 بهمن تا دوم اسفند از ساعت 9 تا 10 و 10:30 تا 11:30 در دو سانس میزبان کودکان می باشند.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار