ملی پوش تیم والیبال بانک سرمایه گفت : حضور خوان سیچلو در مسابقات پلی آف تاثیرات مثبت و منفی توامانی روی عملکرد بازیکنان خواهد داشت.

سید محمد موسوی ملی پوش تیم والیبال بانک سرمایه در پایان دیدار با آرمان اردکان و کسب میروزی تیمش در این دیدار در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: شاهد بازی خوبی از سوی هر دو تیم بودیم. هرچند تیم ما در ست اول تحت تاثیر فشار روانی مسابقه در مرحله پلی آف قرار گرفته بود.
وی افزود : در ادامه بازی را مدیریت کردیم و با برطرف کردن اشتباهات فردی توانستیم این ست را به سود خود تمام کنیم. در دو ست بعدی و مخصوصا ست دوم نیز که بازی تقریبا یک طرفه به سود ما بود.
موسوی درباره بازی برگشت دو تیم در اردکان اظهار کرد: هواداران این تیم بسیار رفتار خوبی دارند و هیچگاه به هیچ تیمی توهین نکرده اند این موضوع قطعا به زیبا شدن مسابقه کمک خواهد کرد.
مدافع وسط ملی پوش بانک سرمایه در خصوص حضور خوان سیچلو در سالن مسابقه گفت: حضور سیچلو در سالن برگزاری مسابقات لیگ برتر روی بازیکنان جوان تاثیر بیشتری می گذارد، هم می تواند باعث بالا رفتن انگیزه آنها شود و هم با بالا بردن فشار روانی آنها، باعث تاثیر منفی شود.
وی در پاسخ به این سوال که چرا بیشتر ملی پوشان در لیگ امسال عملکرد خوبی نداشته اند؛ گفت: من نمی دانم کدام ملی پوشان عملکرد ضعیفی داشته اند اما فکر می کنم مهمترین مشکل آنها شرایط بدنی باشد. از سوی دیگر شاید ذهنشان درگیر مسابقات انتخابی المپیک باشد. خود من هم وقتی برای تیمم تمرین می کنم نیم نگاهی به رقابت های انتخابی المپیک دارم زیرا باید حواسمان به شرایط بدنی خودمان باشد.
موسوی درباره این مسئله که گفته می شود برخی ملی پوشان برای تیم های باشگاهی خود کم می گذارند، گفت: هیچ بازیکنی برای تیم خود کم نمی گذارد زیرا اگر اینگونه بود والیبال ایران به جایگاه کنونی نمی رسید. شاید بازیکنی از نظر بدنی و روانی اماده نیست اما قطعا در کارش کم نمی گذارد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: خوشحالم که با بازیکنان بسیار خوبی هم نسل هستم و این اتفاق بزرگی است که می تواند ما را به المپیک برساتد.
انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار