مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: هیچ بازیکنی برای حضور در ترکیب تیم ملی حاشیه امنیت ندارد و تمام بازیکنان شانس حضور در لیست نهایی را خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،خوان سیچلو، مربی تیم ملی والیبال ایران و دستیار آرژانتینی رائول لوزانو، درحاشیه دیدارهای مرحله نخست پلی آف لیگ برتر والیبال در جمع خبرنگاران گفت: برای تماشای مسابقات لیگ برتر والیبال و زیر نظر گرفتن بازیکنان تیم   به خانه والیبال آمده ام. امروز روز اولی است که بازی های لیگ را رصد می کنم.
وی ادامه داد: لیست تیم ب را تا حدی آماده کرده ام و در ادامه نفرات نهایی را مشخص خواهم کرد.البته هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است. اما برنامه این است که از بین نفرات حاضر در تیم هایی که به پلی آف نرسیده اند 27 نفر را به مرحله نخست اردوهای تیم ملی دعوت کنیم.
مربی تیم ملی والیبال ایران درباره این موضوع که شاید حضورش سبب ایجاد استرس در بین بازیکنان جوان تر حاضر در مسابقات ، شود گفت: به هر حال این روندی است که باید طی شود و من باید بازی های لیگ و همه بازیکنان را رصد کنم. ما روزهای مهمی را پیش رو داریم و هدف بزرگی مانند المپیکی شدن را دنبال می کنیم.
سیچلو خاطرنشان کرد: هیچ بازیکنی حاشیه امنیت ندارد و همه بازیکنان شانس این را دارند که در اردوی تیم ملی حاضر شوند. بازیکنانی مانند فرهاد نظری افشار، علیرضا نادی، آرش کشاورزی، حمزه زرینی و ... همه می توانند شانس دعوت به تیم ملی را داشته باشند. مهم عملکرد بازیکنان است با این حال در نهایت تصمیم نهایی با رائول لوزانو خواهد بود.
دستیار سابق لوزانو خاطرنشان کرد: هر بازیکنی حتی اگر ملی پوش هم بوده باشد اگر نتواند در حد و اندازه های لازم ظاهر شود از تیم کنار خواهد رفت. امیدوارم در نهایت هراتفاقی رخ می دهد به سود والیبال ایران باشد و بتوانیم بلیت المپیک را کسب کنیم. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار