سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه گفت:اوایل فصل تبلیغات منفی متعددی علیه تیم ما بود اما با مدیریت صحیح توانستیم آن را مهار کنیم.

مصطفی کارخانه در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از کسب پیروزی سه بر صفر مقابل تیم آرمان ورزش اردکان گفت: از آنجایی که به عنوان تیم نخست راهی مرحله پلی آف شده بودیم تسلط رواتی بیشتری در این دیدار داشتیم.
وی ادامه داد: در شروع این دیدار کمی ضعیف عمل کردیم اما از اواسط ست اول توانستیم بر بازی سوار شده و حریفمان را شکست دهیم.
کارخانه خاطرنشان کرد: در ادامه باید تمام تمرکز خود را روی بازی برگشت بگذاریم تا با پیروزی در اردکان خیال خودمان را راحت کنیم. امیدوارم بازیکنان من در مرحله پلی آف که جایی برای اشتباه کردن وجود ندارد مرتکب اشتباه نشوند.
سرمربی بانک سرمایه فزود: در ابتدای فصل موجی از تبلیغات منفی به سوی تیم ما روانه شد اما همدلی و مدیریت خوب بازیکنان و همه نفرات حاضر در تیم ملی شرایطی فراهم آورد تا به آنچه به عنوان هدف تعیین کرده بودیم دست پیدا کنیم.
کارخانه با بیان این مطلب که تیم ما در حدی که اعلام می شود هزینه نکرده است گفت: برخی ها مانند مسوولان باشگاه شهرداري تبریز عنوان کرده بودند که تیم بانک سرمایه بیست میلیارد هزینه کرده است! که واقعا این مبلغ عجیب است و چنین چیزی صحت ندارد. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار