فرناندو خسوس، سنگربان برزیلی آبی‌های خوزستان همچنان به عنوان رکوردار کلین شیت در لیگ پانزدهم محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان پس از گذشت 20 هفته از رقابت‌های لیگ برتر تیم فوتبال استقلال خوزستان با کسب 37 امتیاز از 20 بازی در رتبه اول جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد و پس از شاگردان ویسی نیز، آبی پوشان پایتخت با 36 و پرسپولیس با 34امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

اما مهمترین دلایل نتیجه گرفتن آبی های خوزستان چیست؟
فرناندو خسوس وپیرو متولد هفت جولای 1984 در برزیل است و سابقه بازی در لیگ دسته‌های سری Bو C برزیل را دارد.

الماس سیاه در آبی‌های خوزستان، سابقه بازی در تیم‌های کازیاس و ماکائد کشورس را دارد و ابتدای لیگ پانزدهم و عقد قرار دادی 550 میلیون  تومانی جایگزین مالیایی در استقلال خوزستان شد.

وی به همراه مدافعان تیمش پس از گذشت 20 هفته تنها 9 گل را دریافت کردند و از لحاظ خط دفاعی، بهترین تیم لیگ پانزدهم شناخته می‌شوند اما نکته نا امید کننده آن است که شاگردان پپ وطنی در نیم فصل نخست لیگ برتر تنها چهار گل را دریافت کردند اما در 5 دیدار نیم فصل دوم، پنج گل دریافت کرده‌اند تا رکورد یک گل خورده در هر بازی را به نام خود ثبت کرده باشند.

در این بین، فرناندو خسوس نیز در نیم فصل دوم عملکرد خوبی نداشت.
وی در 15 دیدار ابتدایی لیگ 11 کلین شیت داشت و انتظار می‌رفت بتواند آن را در نیم فصل دوم ارتقا دهد اما این اتفاق نیفتاد و سنگربان برزیلی آبی‌ها در 4 دیدار از پنج دیدار گذشته شاگردان ویسی گل دریافت کرد تا تنها مقابل خودروسازان موفق به کلین شیت شود و تعداد بسته نگه داشتن دروازه خود مقابل حریفان را به عدد 12 برساند.

پس از وی، محمد رشید مظاهری با 11 و اخباری با 10 کلین شیت در رده‌های بعدی قرار دارند.

سید مهدی رحمتی سنگربان استقلال تهران با هفت و لوبانوف با یک کلین شیت در این جدول شرایط خوبی ندارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار