مسول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری زنجان، از برگزاری کلاس خوشنویسی ممتاز در حوزه هنری زنجان به همت واحد و آموزش و پژوهش حوزه هنری خبر داد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛غنیمتی مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری زنجان گفت: کلاس های آموزشی خوشنویسی سطوح مقدماتی تا ممتاز را در بر می گیرد که این کلاس پس از اتمام ثبت نام توسط هنرجویان و علاقه مندان برگزار می گردد.

غنیمتی افزود:: واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری به منظور بهره مندی از توان اساتید هنرمند استان در مبحث آموزش، اقدام به برگزاری کارگاه آموزش خوشنویسی با حضور اساتید برجسته خوشنویسی استان و کشور در حوزه هنری زنجان کرده است.

مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری زنجان، با اشاره به اینکه   استاد حمید آل یاسین، از هنرمندان خطاط استان تدریس در کلاس های خوشنویسی این حوزه را بر عهده دارد گفت وی از پیشکسوتان استان می باشد که در زمینه خوشنویسی فعالیت می کندو دارای مدرک فوق ممتاز خوشنویسی از انجمن خوشنویسان می باشد.

وی یادآور شد: کلاس خوشنویسی ممتاز به مدت یک سال و هر ترم 12 جلسه روزهای چهارشنبه هر هفته در محل حوزه هنری زنجان برگزار می گردد.

انتهای پیام/ع
برچسب ها: خوشنویسی ، زنجان ، ممتاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.