استاندار خراسان رضوی گفت : بیش از 30 هزار میلیارد ریال تسهیلات در بانک های استان با نرخ سود اندک موجود است که می تواند در اختیار سرمایه گذاران قرار گیرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد علی رضا رشیدیان در سبزوار در گفتگو با خبرنگاران افزود: اولویت ما توجه به سرمایه گذاری و ایجاد زمینه برای سرمایه گذاران داخلی و سپس سرمایه گذاران خارجی می باشد.

وی گفت : با ورود به دوره پسا تحریم، در حوزه جذب سرمایه گذار، زمینه خوبی برای جذب سرمایه گذاران در خراسان رضوی فراهم شده است.

استاندار خراسان رضوی هدف عمده جذب سرمایه گذاران در استان خراسان رضوی را ایجاد کارآفرینی، تولید، اشتغال و رشد شاخص توسعه استان دانست.

رشیدیان گفت :شهرستان سبزوار از قطب های توسعه در منطقه خراسان رضوی است که ظرفیت های خوبی در زیرساختهای بازرگانی، تجارت و انتقال کالا دارد.
وی با بیان اینکه یکی از ظرفیت های سبزوار، راه آهن و واقع شدن در حاشیه آزاد راه حرم تا حرم است افزود: تلاش خواهیم کرد با تامین اعتبار و رفع موانع لازم اتصال راه آهن سبزوار به راه آهن سراسری شمال و جنوب انجام شود.
استاندار خراسان رضوی گفت: خدمات خوبی در حوزه جاده ای بین شهری و روستایی در شهرستان سبزوار انجام شده که بیانگر تلاش مسئولان و مردم این شهرستان است.
انتهای پیام//

برچسب ها: تسهیلات ، بانکی ، سرمایه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.