پولاد مردان کوچک در تهران به اردو می روند

تیم ملی وزنه بردراری نوجوانان ایران از 30 بهمن اردو می زنند.

حسین برخواه، سرمربی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان در گفتگو با  خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افزود: چهارمین مرحله تمرینات تیم ملی نوجوانان کشورمان از 30 بهمن 94 در سالن آزادی پایتخت آغاز خواهد شد و تا 21 اسفند ادامه پیدامی کند؛مسابقات وزنه برداری نوجوانان جهان مهر سال آینده در شهر نینانگ کره جنوبی انجام خواهد شد و ملی پوشان خود را برای این رقابتها اماده می کند.

وی تصریح کرد: برای این دوره 16 وزنه بردار نوجوان به تمرین مشغول هستند،خوشبختانه رکوردهایی که بچه ها تاکنون زدند خوب بوده و هرروز بهتر هم می شود.

برخواه در ادامه گفت: بعد از پایان این مرحله وزنه برداران به تعطیلات می روند و اردوی پنجم اواخر فروردین 95 پیگیری خواهد شد.

وی بیان کرد: منتظر تکمیل خوابگاه کبکانیان هستیم به محض آماده شدن به آنجا نقل مکان خواهیم کرد. تلاش می کنیم در کره جایگاه مناسبی کسب کنیم. 

 سرمربی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان در این خصوص خاطر نشان کرد: این مسابقات از سطح کیفی بالایی برخوردار است سعی می کنیم با رکوردهای خوبی که می زنیم جایگاه شایسته ای که در خور وزنه برداری کشورمان است به دست آوریم .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار