صلاحیت یک نامزد انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان چهارمحال و بختیاری تأیید شد.

به گزارش حوزه استانهای گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ با اعلام نتایج بررسی مجدد صلاحیت داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی شورای نگهبان، صلاحیت یکی دیگر از داوطلبان این انتخابات در استان چهارمحال و بختیاری تأیید شد. 

معاون سیاسی امنیتی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر گفت: این نامزد تأیید صلاحیت شده برای نمایندگی در حوزه انتخابیه شهرکرد، بن و سامان ثبت نام کرده است.

خدابخش مرادی، همچنین از انصراف دو نامزد نمایندگی مجلس دهم در این استان خبر داد و افزود: یک داوطلب در حوزه انتخابیه شهرکرد، بن و سامان، و یک داوطلب در حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ، انصراف خود را از رقابت در این دوره از انتخابات اعلام کرده اند.

وی گفت: بر اساس آخرین تغییرات، هم اکنون 72 نامزد نمایندگی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 4 حوزه انتخابیه چهارمحال و بختیاری حضور دارند.

مرادی یادآور شد: از مجموع 146 داوطلب ثبت نامی مجلس دهم در این استان، در مجموع 75 داوطلب تایید صلاحیت شدند که تا کنون 3 نفر از آنان انصراف داده اند، 26 داوطلب هم در مراحل قبل انصراف دادند و 45 داوطلب نیز رد صلاحیت شدند. 

انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، روز جمعه 7 اسفندماه امسال همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

استان چهارمحال و بختیاری با ۹ شهرستان و بیش از ۸۹۵ هزار نفر جمعیت، دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری و 4 کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است که شامل یک نماینده از حوزه انتخابیه شهرکرد، بن و سامان، یک نماینده از حوزه انتخابیه بروجن، یک نماینده از حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار، و یک نماینده از حوزه انتخابیه لردگان می باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار