شهرکرد؛

آغاز تبلیغات انتخاباتی داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی

همزمان با سراسر کشور، تبلیغات انتخاباتی ۶۸ داوطلب نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۴ حوزه انتخابیه استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

به گزارش حوزه استانهای گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ همزمان با سراسر کشور، تبلیغات انتخاباتی ۶۸ داوطلب نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان چهارمحال و بختیاری، از بامداد امروز پنج شنبه ۲۹ بهمن آغاز و تا ۸ صبح روز پنج شنبه ۶ اسفندماه، ۲۴ ساعت قبل از رأی‌گیری ادامه دارد. 

انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، روز جمعه ۷ اسفندماه امسال همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

طبق اعلام ستاد انتخابات وزارت کشور، تبلیغات انتخاباتی نامزدهای نمایندگی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری نیز، از ۲۲ بهمن آغاز و تا ۵ اسفند به مدت ۱۴ روز ادامه دارد.

استان چهارمحال و بختیاری با ۹ شهرستان و بیش از ۸۹۵ هزار نفر جمعیت، دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری و ۴ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است که شامل یک نماینده از حوزه انتخابیه شهرکرد، بن و سامان، یک نماینده از حوزه انتخابیه بروجن، یک نماینده از حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار، و یک نماینده از حوزه انتخابیه لردگان می باشد.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار