سیمرغ‌داران فجر مهمان «خوشا‌ شیراز» می‌شوند

برگزیدگان سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر و خواننده تیراژ ابتدایی «ماه عسل» مهمان این هفته برنامه «خوشا شیراز» می‌شوند.

هادی قندی تهیه‌کننده برنامه «خوشا شیراز» در خصوص مهمانان این هفته برنامه در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در برنامه این هفته هنرمندان و بازیگرانی که در جشنواره امسال فیلم فجر سیمرغ دریافت کرده‌اند، حضور خواهند داشت.
 
وی ادامه داد: شبنم مقدمی یکی از بازیگرانی است که در جشنواره سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را دریافت کرد و  مهمان این هفته «خوشا شیراز» است.
 
قندی بیان کرد: امیرعلی بهادری خواننده تیتراژ ابتدایی «ماه عسل» از دیگر مهمانان این برنامه است.
 
تهیه‌کننده «خوشا شیراز» اظهار داشت: برنامه ما روی محتوا و مهمان‌هایی که دعوت می‌شوند سرمایه‌گذاری می‌کند. خوشبختانه هنرمندان همکاری بسیاری خوبی با ما دارند.
 
وی در خصوص پخش نشدن این برنامه از شبکه شما بیان کرد: مدتی است که برنامه «خوشا شیراز» از شبکه استانی فارس پخش می‌شود و در شبکه شما شاهد این برنامه نیستیم تصمیم‌گیری در مورد این موضوع به نظر مدیران بستگی دارد. بنابراین برای پخش «خوشا شیراز» از شبکه شما نیاز به کمک و یاری است.
 
قندی بیان کرد: پایان امسال پخش «خوشا شیراز» ادامه دارد اما برای پخش در سال آینده هنوز هیچ چیز قطعی نیست. البته تصمیم داشتیم که در سال جدید دکور، تیتراژ، نماهنگ و بخش‌های مختلف برنامه را تغییر دهیم، ‌اما این مورد نیز هنوز قطعی نیست.
 
وی در پایان در خصوص تست اجرا در «خوشا شیراز» گفت: مدت‌ 4 هفته است که این بخش را آغاز کرده‌ایم. از بین شرکت‌کنندگان کسانی که بیشترین رای را آورده‌اند انتخاب شده‌اند در ادامه هم مجریان برتر و فینالیست با رای مخاطبان انتخاب خواهند شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار