شیراز؛

هماهنگی و همدلی بین مسئولان و امنیت پایدار در جامعه

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: هماهنگی، همدلی و همزبانی بین مسئولان باعث ایجاد امنیت پایدار در جامعه می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی در مراسم افتتاحیه ساختمان كلانتری شهر ششده شهرستان فسا، بیان كرد: امنیت و سلامت دو نعمت مجهول خداوند هستند كه تا انسان آنها را از دست ندهد، قدر آنها را نمی داند.
وی با بیان اینكه امنیت مطلق مخصوص خداوند است، افزود: استان فارس در حال حاضر از لحاظ امنیتی در سطح مطلوبی قرار دارد.
فرمانده انتظامی استان فارس تأكید كرد: امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد و همكاری مردم با مسئولان امنیتی و انتظامی در راستای برقراری امنیت پایدار در جامعه بسیار اثر گذار بوده است.
گودرزی مردم را پشتوانه های اصلی انقلاب دانست و افزود: هر زمان نظام جمهوری اسلامی ایران نیاز به حضور مردم داشته است، مردم در صحنه حاضر شده و راهپیمایی 22 بهمن گواهی بر این ادعا است.
وی حضور در انتخابات اسفند ماه را امتحانی دیگر برای ملت ایران دانست و گفت: مردم همیشه در صحنه ایران با حضور گسترده در انتخابات برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اضافه خواهند كرد.
این مقام ارشد انتظامی وجود هماهنگی و همدلی بین مسئولان را در راستای برقراری امنیت ضروری دانست و افزود: از كلیه مردم و مسئولان دستگاه های مختلف به ویژه دستگاه قضائی كه پلیس را در برقراری امنیتی توسعه یافته و پایدار یاری می كنند، تقدیر و تشكر می كنم.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان فسا نیز گفت: امنیت امروز جامعه مدیون خون پاك شهداء و حفظ و ارتقاء آن بر عهده مأموران مخلص و جان بر كف نیروی انتظامی است.
محمد سمیع پور با بیان اینكه امنیت امروز كشور با سایر كشورهای منطقه قابل مقایسه نیست، افزود: تلاش نیروی انتظامی در خط مقدم امنیت بر هیچ انسان منصفی پوشیده نیست.
وی با تأكید بر لزوم همكاری مردم با پلیس، گفت: امنیت یك نعمت بی بدیل است و مردم باید قدردان نیروهای انتظامی و امنیتی باشند.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار