امیدوارم سینما به سمت سیاه نمایی نرود و برای کشاندن مخاطب دست به گریبان هر ابزاری نشود.

میلاد کی‌مرام بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص اهمیت انتخاب نقش برای یک بازیگر به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: اگر دقت کنید متوجه خواهید شد در جشنواره امسال فقط در «امکان مینا» نقش‌آفرینی کردم. این موضوع نشان می‌دهد که انتخاب در دنیای بازیگری برای من از اهمیت بالایی برخوردار است و تمام سعی من در گزینش و انتخاب آثار قابل تامل و خوب خواهد بود تا بتوانم بعدا جوابگو باشم و پشت آن بایستم.

این بازیگر در مورد نیاز این روزهای سینمای ما به ساخت فیلم‌ با ژانرهای متفاوت بیان کرد: به نظرم جامعه سینمایی ما نیاز به انواع فیلم‌ها با ژانرهای متفاوت دارد و این موضوع بسیار مهم است. اما امیدوارم به سمت سیاه‌نمایی نرود و برای کشاندن مخاطب دست به گریبان هر ابزاری نشود؛ چون نشان هنر بالاتر از این جریانات است.

کی مرام درباره علت همکاری با فیلم «امکان مینا» اظهار داشت: در درجه اول نام کمال تبریزی و سابقه کار او، منوچهر محمدی به عنوان تهیه‌کننده‌ای باسواد و فرهاد توحیدی به عنوان نویسنده اثر دست به دست هم داد که جواب مثبت بدهم. البته نقش متفاوتی که همیشه در راستای انتخاب‌هایم نسبت به آن تاکید دارم و سعی می‌کنم متفاوت، نرم و مینی مال باشد نیز در خصوص این همکاری از اهمیت بالایی برخوردار بود.

وی در خصوص چگونگی رسیدن به نقشش در فیلم «امکان مینا» بیان کرد: مطالعه، تحقیقات، کمک‌های خود تیم و آشنایی که در کل با آن سال‌هایی که فیلم در آن زمان می‌گذرد دارم، همه در رسیدن به نقشم به من کمک کرد.

کی مرام در بخش پایانی صحبت‌های خود در مورد جدیدترین فعالیت سینمایی‌اش خاطرنشان کرد: در حال حاضر کار خاصی انجام نمی‌دهم.



انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار