حضور سردبیر و مدیر مسئول رسانه‌ها در برنامه «180 درجه»

برنامه « 180 درجه» شبکه افق مناظره‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی را برای انتخابات برگزار می‌کند.

سید مرتضی فاطمی تهیه‌کننده و سردبیر در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برنامه «180 درجه» ویژه انتخابات گفت: «180 درجه» مجله‌ای تلویزیونی با ساختاری جدید به همراه ویژگی‌هایی همچون ساده‌سازی‌ مفاهیم است که سعی دارد با برگزاری مناظره‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی به واکاوی مسائل و مباحثی بپردازد که بسیاری از مردم در مورد آن‌ها سوالاتی دارند.

وی افزود: دست‌اندرکاران برنامه «180 درجه» بر آن هستند که ضمن توجه به اصول و قواعد‌ رسانه‌ برای خود خط قرمزهای اضافی ایجاد نکنند.

وی عنوان کرد: در این برنامه سعی شده دیدگاه‌های متفاوت درباره یک موضوع مشخص روبروی هم بنشینند و جمع‌بندی نسبت به این دو دیدگاه داشته‌ باشند. البته این برنامه قصد قضاوت بین دو دیدگاه را ندارد و بیشتر به دنبال شنیدن صداهای مختلف است.

وی در خصوص برنامه این هفته «180 درجه» اظهار داشت: درباره نقش و وظایف رسانه‌ها در انتخابات صحبت می‌کنیم. در این برنامه از سردبیران، مدیر مسئول رسانه‌ها دعوت خواهیم کرد و درباره این موضوع گفتگو خواهیم کرد. همچنین با مشاور پوتین رئیس‌جمهور روسیه گفتگو تفصیلی داریم.

تهیه‌کننده «هوش سیاه» خاطرنشان کرد: بخش عمده برنامه در استودیو می‌گذرد و نزدیک به 150 مخاطب به عنوان شاهدان زنده برنامه هستند و در هر برنامه سعی کرده‌ایم نگاه تاریخی و یک بخش مستند در برنامه داشته باشیم که مجموعه‌ای از آن‌ها با عنوان یک مجله تدارک دیده شده است.

گفتنی است؛ برنامه «180 درجه» جمعه‌ها ساعت 19 از شبکه افق پخش می‌شود.



انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار