سرپرست اداره اوقاف و امور خيریه شهرستان کوهبنان از وقف شش دانگ یک رشته چاه آب کشاورزی به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، و بنا به اعلام روابط عمومي اداره كل اوقاف و امور خيريه استان ،رضا مطيع دولت با اشاره به ثبت مورد وقف جديد در حوزه مصارف كشاورزي در اين شهرستان افزود: خير نيكوكار حسين حسين زاده همگي و تمامي سهم خود از شش دانگ يك رشته چاه آب كشاورزي در بخش طغرالجرد شهرستان كوهبنان را وقف كرد.

وي افزود: واقف مورد وقف مذكور را جهت تأمين مخارج برگزاري برنامه هاي روضه خواني ايام ماه محرم الحرام در بخش طغرالجرد را با توليت اداره اوقاف شهرستان قرار داده است.

مطيع دولت اظهار كرد: چاه مذكور ۸۰ متر عمق دارد و با دبي ۲.۵ ليتر آب در ثانيه جهت مصارف كشاورزي در روستاي نجف آباد بفروش رفته و درآمد آن صرف نيت واقف خواهد شد.

سرپرست اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان كوهبنان ارزش اين وقف ارزشمند را مبلغ يك ميليارد ريال عنوان و خاطرنشان كرد: از ابتداي سال جاري تا كنون به همت واقفين گرانقدر كوهبناني ۸ مورد وقف جديد در اين شهرستان محقق شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: وقف ، کوهبنان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار