عضو هیئت رئیسه خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی گفت: رفع رکود مطلق در خراسان‌رضوی نیازمند اجرای قوانین موجود در حوزه اقتصادمقاومتی از جمله اصل ۴۴ قانون اساسی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن شرکاء با بیان اینکه رکن اصلی بسیاری از تصمیمات اقتصادی مجلس، قانونگذاری‌هایی است که در حوزه اختیارات آن‌ها است گفت: نمایندگان خراسان‌رضوی با دانش و صراحت در تصمیم‌گیری‌های مهم وبا دیدگاه ملی و منطقه‌ای، مشکلات بومی را حل کنند.

شرکاء با تأکیدبراینکه خراسان‌رضوی در حوزه مجلس نیازمند نگاه اقتصادی و دانش است اظهار داشت: عملکرد نمایندگان در مجلس گذشته نباید واکاوی شود.

وی ادامه داد:توجه به 3 اصل بسیار اساسی در حوزه اقتصاد یعنی محیط زیست، آب و اشتغال برای ارتقا وضعیت فرهنگی استان ضروری است تا شاهد مشکلات دیگری در این حوزه نباشیم.

عضو هیئت رئیسه خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی با اشاره به هجم بسیار بالای بیکارشدگان در حوزه‌های صنعتی استان، بیان کرد: خواسته اصلی فعالان اقتصادی در این حوزه این است که تعاملات نمایندگان مردم خراسان‌رضوی باید به‌گونه‌ای باشد که ارتقا وضعیت اقتصادی و بهبود معیشت مردم را به همراه داشته باشد.

شرکا بیان کرد: حمایت واقعی از تولید زمانی محقق می‌شود که تمام ارکان اقتصادی استان دست به دست هم داده و برای بهبود این حوزه بکوشند و سعی داشته باشند با توجه به مزیت‌هایی که در استان وجود دارد اوضاع بهتری را برای اقتصاد استان رقم بزنند.

//انتهای پیام

برچسب ها: رکود ، اقتصاد ، مقاومتی ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار