با حضوراستاندار خراسان رضوی اختتامیه جشنواره استانی فیلم، عکس، آوا و نواهای انقلابی بسیج هنرمندان خراسان برگزار شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازمشهد، استاندار خراسان رضوی در جمع هنرمندان این جشنواره گفت: خراسان رضوی از دیرباز در زمینه هنر بویژه تئاتر و سینما از غنای زیادی برخوردار بوده و تعداد قابل توجهی نیروی با انگیزه به عرصه کشوری تقدیم کرده است.

علیرضا رشیدیان با تاکید بر لزوم شناسایی و پرورش نیروهای جوان و علاقه مند به فعالیت در این حوزه، افزود: باید با فراهم کردن شرایط مقتضی و برگزاری دوره های آموزشی، هنر تئاتر و سینما را بومی سازی کرد.
استاندار خراسان رضوی با اشاره به برگزاری نشست های تخصصی به صورت دوره ای با حضور اصحاب فرهنگ و هنر استان، خاطرنشان کرد: در این جلسات نیازها احصاء و با همکاری دستگاه های اجرایی زمینه رفع آنها فراهم می شود.
رشیدیان اظهار امیدواری کرد: با برگزاری مستمر این جلسات زمینه شکوفایی هنر استان در حوزه های مختلف بیش از پیش فراهم شود.
رئیس مرکز بسیج هنرمندان خراسان رضوی نیز گفت: در جشنواره مزبور 400 نفر از هنرمندان بسیجی حضور داشتند که هر یک در چهار رشته مرتبط با جشنواره فعالیت و آثاری را ارائه کرده بودند.
سیدجواد کمالی افزود: جشنواره های مرکز بسیج هنرمندان دوسالانه است و جشنواره های مربوط به فیلم، عکس، آوا و نواهای انقلابی هر دو سال یکبار برگزار واز هنرمندان برگزیده آن تقدیر می شود.
وی گفت: در مراسم پایانی این جشنواره هنرمندانی از جمله هوشنگ جاوید، فیروز صباغی، ابراهیم اصغرزاده و نفرات برتر هر یک از رشته های هنری این جشنواره تقدیر شد.

//انتهای پیام

برچسب ها: جشنواره ، اختران ، بسیج ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.