معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: با توجه به سابقه ساخت المان‌های نوروزی در مشهد، هنرمندان کار سختی‌ در طراحی این المانها پیش رو دارد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، وحید جلیلی افزود: چون تجربه و سابقه کار در حوزه ساخت المان‌های نوروزی در مشهد وجود دارد، هر سال توقع‌ و سلیقه شهروندان افزایش می‌یابد، به همین دلیل هنرمند مشهدی کار سختی‌ در طراحی المان‌های نوروزی پیش رو دارد.

وی با تاکید بر اینکه ایده‌های خوب ارائه شده به نسبت سال گذشته کم نداشتیم، افزود: موضوع ساخت المان‌های نوروزی در مشهد از 10 سال پیش شروع شده و بعدها بسیاری از شهرداری‌های سطح کشور فراخوان المان‌های نوروزی را منتشر کردند.

وی در عین حال تصریح کرد کار سایر شهرها را در حوزه ساخت المان‌ها آسان‌تر دانست و گفت: شهروندان سایر شهرها با سابقه 10 ساله در حوزه المان‌ها به المان‌های تازه نگاه نمی‌کنند و هر چیزی برای آن‌ها جدید است اما این موضوع در مشهد متفاوت است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد در ادامه بیان کرد: دراین سال‌ها شاید بیش از 1000 ایده به شکل المان شهری در مشهد مطرح و ارائه شده است و اگر هنرمند مشهدی می‌خواهد نوآوری کند، باید هزار و یکمین ایده را مطرح کند.

جلیلی عنوان کرد: اگر همین کار در شهر اصفهان، اراک و ... انجام شود، کاری به مراتب آسانتر پیش روی هنرمند است،چون مخاطب هزار المان قبلی را ندیده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهدگفت: به تناسب نیاز و توقع آرمانگرایانه‌ای که در بین نخبگان و شهروندان مشهدی وجود دارد، باید تلاش‌های بیشتری نیز صورت گیرد.

انتهای پیام//

برچسب ها: المان ، نوروزی ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.