سرپرست حفاظت محیط زیست خواف گفت: در پی اعلام جرم این اداره از دو نفر شکارچی غیر مجاز ،قاضی پرونده شکارچیان متخلف را به91 روز حبس تعزیری محکوم کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عباس طاهریان افزود: در پی وصول خبری مبنی بر حضور دو شکارچی غیرمجاز در اراضی چشمه نی بید ده خطیب ، ماموران یگان حفاظت محیط زیست خواف موفق به دستگیری دو شکارچی غیرمجاز شدند .

وی گفت : از این شکارچیان متخلف یک قبضه سلاح و مهمات و لاشه دو قطعه کبک کشف و ضبط شد.

سرپرست حفاظت محیط زیست خواف افزود:پرونده این شکارچیان متخلف تشکیل و پس از صدور کیفر خواست از سوی دادسرا و ارجاع پرونده به دادگاه خواف قاضی پرونده با درنظر گرفتن جوانب امر هر کدام از نامبردگان را به 91 روز حبس تعزیری محکوم کرد.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست خواف از همه شکارچیان خواست با توجه به شرایط موجود منطقه که روند خشکسالی کماکان ادامه داشته ، تنوع زیستی شهرستان بویژه حیات وحش نیاز به مراقبت و کمک بیشتر آحاد جامعه دارند که با شرایط حادث شده شکار هر نوع حیات وحشی در استان خراسان رضوی در حال حاضر ممنوع هست و با رعایت ضوابط و مقررات محیط زیست در حفاظت از تنوع زیستی منطقه با این ادارات حفاظت محیط زیست همکاری کنند.

برچسب ها: شکارچیان ، متخلف ، خواف ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.