فرماندار صحنه گفت: 85 شعبه در شهرستان صحنه، آرای مردم را اخذ خواهند کرد.

اخذ آرا مردم  در 85 شعبه شهرستان صحنه
به گزارش حوزه  استان های  گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ شهریار عباس‌آبادی فرماندار صحنه اظهار داشت: 85 شعبه در شهرستان صحنه کار اخذ رای مردم را بر عهده خواهند داشت، که از این تعداد شعب اخذ رای، 36 شعبه ثابت و 49 شعب سیار در خدمت مردم خواهند بود.

وی اضافه کرد: بر اساس آمارهای ثبت احوال جمعیت شهرستان صحنه 80 هزار و 524 نفر جمعیت دارد، که از این تعداد 30 هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

فرماندار صحنه تاکید کرد: برنامه‌ریزی‌ لازم برای برگزاری یک انتخابات باشکوه و حضور حداکثری مردم شهرستان صحنه انجام شده و در این راستا، نشست‌های مختلفی با دانشجویان و دانش آموزان و سازمان های مردم نهاد برای حضور هرچه پررنگ‌تر در انتخابات برگزار شده است.

وی افزود:  شور و شوق مردم شهرستان صحنه برای حضور در انتخابات بالاست و امیدواریم  شاهد مشارکت 70 درصدی مردم این شهرستان در پای صندوق‌های رای باشیم.

عباس آبادی گفت: آماده برگزاری انتخابات هستیم و هماهنگی لازم با مقامات قضایی صورت گرفته و در روز انتخابات کمیته‌های امنیتی در حال آماده باش هستند که در صورت گزارش تخلف بطور جدی با متخلفان برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.