نگاهی به 9 دوره پیشین مجلس شورای اسلامی در شبکه افق

شبکه افق با نگاهی به 9 دوره گذشته انتخابات مجلس شورای اسلامی،‌ رخدادهای تاریخی را بیان می‌کند.

محسن ناجی مدیر گروه تلویزیونی شبکه تلویزیونی افق در گفتگو با خبرنگار
حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: شبکه تلویزیونی افق در قالب گرافیک‌های متحرک پیام‌های دسته بندی شده ویژه انتخاباتی را در قالب 30 پیام گرافیکی به تصویر در آورده است.

وی در ادامه بیان کرد: این پیام‌های گرافیکی با نگاهی به 9 دوره پیشین برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و رویدادهای آن بازه‌های زمانی را بیان می‌کند.

ناجی تصریح کرد: گرافیک های متحرک در شباهتی به ساختار انیمیشنی، آماری از چگونگی برگزاری انتخابات 9 دوره قبل، نامزدهای انتخاباتی و .... را در قالب آیتم‌هایی کوتاه جدول پخش شبکه افق را پر می‌کند.

مدیر گروه تلویزیونی شبکه افق افزود: بخش‌های گرافیکی متحرک با نگاهی به 9 دوره گذشته، میزان مشارکت‌های مردمی و نحوه رقابت صحیح در انتخابات طراحی شده است.

وی درخصوص زمان پخش این میان برنامه ها اظهار داشت: این بخش های گرافیکی در زمان بندی های کوتاه، در چینش جدول پخش قرار گرفته است و فضای انتخاباتی سال جاری را پر می کند.

ناجی در پایان خاطرنشان کرد: سروده های حماسی و انقلابی،‌ تغییر رویکرد دیگر برنامه‌های شبکه افق نسبت به موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان برنامه های گرافیکی از جمله ویژه‌برنامه‌های انتخاباتی است که به روی آنتن سیما می رود.


انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار