کا‌رآفرینان انتظارات خود را از مجلس دهم در فرش قرمز برنامه «روز آمد» مطرح می‌کنند.

فرش قرمز انتخاباتی «روز آمد» برای کارآفرینانامیرحسین خرمشاهی تهیه‌کننده برنامه «بروزترین شب مهتابی» و «روز آمد» در خصوص ویژگی‌های این برنامه‌هابه مناسبت ایام انتخابات در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: امشب ساعت 21 برنامه «بروزترین شب مهتابی» میزبان عبدالرضا اکبری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان است. همچنین یک شاعر از شهرستان اردبیل در برنامه حضور خواهد داشت و شعرهای آذری و فارسی را برای بینندگان می‌خواند.
 
وی ادامه داد: در بخش قلک برنامه «بروزترین شب مهتابی»، اکبری در مورد استقلال اقتصادی دوران کودکی خود و چگونگی پیدا کردن شغل صحبت‌ می‌کند. همچنین وی در مورد نحوه استقلال مالی و آموزه‌های اقتصادی و مالی که از دوران کودکی کسب کرده است حرف می‌زند.
 
خرمشاهی در ادامه در مورد فضای انتخاباتی برنامه «روز آمد» بیان کرد: ما در این برنامه و برای انتخابات دو نگاه داشتیم. یکی گفتگو با صنعتگران و  تکنسین‌ها و کارگران کارخانه‌ها و دیگری با کار‌آفرینان برتر ایران در حوزه انتخابات است.
 
وی افزود: در این نگاه ویژه به انتظارات کار‌آفرینان از نمایندگان و حضور در انتخابات مجلس مطرح می‌شود. همچنین خصوصیات نماینده مورد نظر آنها چیست؟ به علاوه اینکه عکس‌العمل کار‌آفرینان در کمک به توسعه کشور چیست؟ و بررسی صنعت‌های قانونی که به گسترش کار و اقتصاد کمک می کند جزو بحث‌هایی است که در «روز آمد» انجام می شود.
 
خرمشاهی بیان کرد: در واقع در این بخش در پی این هستیم تا بدانیم چه باید و نباید‌ها و چه قوانینی می‌تواند در توسعه صادرات غیرنفتی کمک کننده باشند. قوانینی که تسهیل‌کننده راه صادرکنندگان غیر نفتی بوده و به نفع آنهاست.
 
وی تصریح کرد: این بخش شامل 25 کلاکت است  که تا به حال 6 بخش آن پخش شده است.
 
تهیه‌کننده «روز آمد» عنوان کرد: از امشب بخش فرش قرمز برنامه «روز آمد» از کا‌رآفرینان دعوت کرده است تا در برنامه زنده انتظارات خود را از مجلس دهم بیان کنند.
 
وی در پایان گفت: به هرحال برنامه «روز آمد» یک مجله اقتصادی روتین است که باید نسبت به مناسبتهای ملی و مذهبی از خود عکس‌العمل نشان دهد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار