شیراز؛

توقیف موتور سواران مزاحم و متخلف

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مرودشت استان فارس از تشدید اجرای طرح برخورد با موتور سواران متخلف در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ دلاور القاصی مهر گفت: با توجه به ایام پایانی سال و شلوغی و ازدحام مردم در مراکز خرید و تجاری، در جهت پیشگیری از جیب بری و کیف قاپی طرح برخورد با موتور سواران مزاحم و متخلف در دستور کار ویژه ی پلیس در شهرستان مرودشت قرار گرفته است.
وی افزود: یکی از محورهای اصلی این طرح برخورد قاطع باموتور سوارانی است که برای نوامیس مزاحمت ایجاد می كنند و با حرکات نمایشی و زیگزاگ به ویژه در سطح پیاده روها باعث رعب و وحشت در بین مردم می شوند.
فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت ادامه داد: از اهداف دیگر اجرای طرح برخورد با موتور سواران مزاحم، نا امن كردن عرصه فعالیت سارقان به خصوص جیب برها و کیف قاپ ها است، که ممکن است از شلوغی و ازدحام جمعیت در راستای سرقت سوء استفاده كنند.
القاصی مهر به شهروندان توصیه كرد: از حمل و جابجایی پول نقد به میزان زیاد خود داری کرده و حتی الامکان از کارت های اعتباری جهت خرید استفاده و در مراکز خرید، اطراف بانک ها، دفتر خانه ها  و بنگاه ها مراقب اطراف خود به ویژه موتور سواران باشند و در مراکز خرید و بازار مراقبت بیشتری از کیف پول و جیب خود داشته باشند و کیف پول خود را جیبی قرار دهند که دسترسی به آن آسان نباشد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار