كنگره بین المللی پوست شیراز از پنجم تا هفتم اسفند ماه برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، گفت: در این كنگره حدود 250 متخصص و دستیار رشته پوست از سراسر کشور، و 6 مهمان خارجی، از كشورهای آمریكا، آلمان، یونان، ایتالیا، اسپانیا و هند، حضور دارند.
 دکتر سید بصیر هاشمی، افزود: این كنگره موفق به كسب مجوز بین المللی از معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكی شده است و دارای 12 و بیست و پنج صدم امتیاز بازآموزی برای متخصصان پوست است.  
او ادامه داد: دانشگاه علوم پزشكی شیراز، انجمن International Society of Teledermatology،  Worldwide Laser Institute و انجمن متخصصان پوست ایران، از حامیان اصلی این كنگره هستند.
دکتر هاشمی،اضافه کرد: این كنگره، با هشت كارگاه تخصصی در زمینه های مختلف رشته پوست، با حضور 35 سخنران علمی، برگزار می شود و یكی از قسمت های كنگره به ارایه Hypothesis علمی در رشته پوست از سوی دستیاران این رشته اختصاص داده شده است. (Resident’s Corner)  
معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه، یادآور شد: در این كنگره، نمایشگاه تجهیزات پزشكی و آرایشی بهداشتی، با حضور حدود 30 شركت، برگزار می شود.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.