هوش‌سنجی کودکان و نوجوانان در فروشگاه مرکزی به‌نشر در مشهد

کودکان و نوجوانان مراجعه ‌کننده به فروشگاه مرکزی به‌نشر در مشهد، هوش‌سنجی می‌شوند و محصولات و کتب متناسب با هوش خود را دریافت می‌کنند.

هوش‌سنجی کودکان و نوجوانان در فروشگاه مرکزی به‌نشر در مشهدبه گزارش گروه استاهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مدیر عامل انتشارات بهنشر گفت: از آن جا که شناسایی کودکان با بهره هوشی کمتر در سنین اولیه برای کمک به  مراحل رشد کودک مهم است، قرار دادن محصولات، اسباببازیها، کتب و وسایل متناسب با هوش آنها از لوازم و ضروریات رشد آنها محسوب میشود.

جواد محمدزاده مقدم  با اشاره به اینکه کتاب بهترین و موفقترین وسیله آموزش و یادگیری به شمار میرود، افزود: امروز با وجود کامپیوتر و سیستمهای دیجیتالی مختلف کتاب خواندن در بین کودکان و نوجوانان کمرنگ شده است، اما تشویق کودک به خواندن کتابهای متناسب سن خودش از همان سالهای نخست زندگی مانند غذایی برای فکر و مغز مفید است.

وی گفت: در سیستم هوشسنجی، هوشهای موسیقیایی، تصویری-فضایی، منطقی-ریاضی، درونفردی، طبیعتگرایی، میانفردی، کلامی-زبانی، هستیگرایی و همچنین هوش بدنی-جنبشی با آزمون روانشناسانه مورد ارزیابی و سنجش قرار میگیرد.

مدیر عامل انتشارات بهنشر خاطر نشان کرد: انتشارات آستان قدس رضوی در فروشگاه مرکزی مشهد واقع در خیابان امام خمینی(ره)، روبهروی باغ ملی، هوشهای نهگانهکودکان و نوجوانان را در دو گروه سنی 2 تا 7 سال و 7 سال تا دورهنوجوانی با گرفتن آزمونی روانشناسانه بررسی کرده و ضمن اعلام نتیجهاین بررسیها به خانوادهها، محصولات، کتاب و کالای متناسب با هوش کودکان و نوجوانان را به آنها پیشنهاد میکند.

انتهای پیام// 

برچسب ها: تست ، هوش ، آستان قدس ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.