انتشار فراخوان ایده پردازی المان های شهر هوشمند

فراخوان ایده پردازی المانهای شهر هوشمند مشهد با هدف استفاده از فناوری های نوین در بهره برداری از سرویسهای الکترونیکی و هوشمند شهری منتشر شد.

انتشار فراخوان ایده پردازی المان های شهر هوشمندبه گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری از انتشار فراخوان ایده‌پردازی المان‌های شهر هوشمند در مشهد خبر داد و گفت: این فراخوان در راستای توسعه خدمات الکترونیکی و هوشمندسازی فضای شهری منتشر شده است.

محمدجواد رجائیان افزود: این فراخوان با محوریت زیرساخت و تکنولوژی هوشمند، مدیریت شهری شهر هوشمند، مدیریت انرژی هوشمند، حمل و نقل و ترافیک هوشمند، شهروند هوشمند، برنامه‌ریزی شهری شهر هوشمند، اقتصاد و تجارت هوشمند، سلامت و محیط زیست شهری هوشمند، خدمات الکترونیک در دسترس، تشویق و آموزش فرهنگ شهروند هوشمند منتشر شده است.

وی هدف از برگزاری این فراخوان را استفاده از فناوری‌های نوین در بهره‌برداری از سرویس‌های الکترونیکی و هوشمند شهری دانست و گفت: طراحان، ایده‌پردازان و فعالان مرتبط با این حوزه می توانند تا پایان 27 اسفند امسال طرح‌ها و ایده‌های خود را به آدرس ideshar.mashhad.irارسال کنند.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار