معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل گفت:‌ در نیمه نخست امسال تعداد ۱۵۷ روستا در سطح استان اردبیل به صورت سیار آبرسانی شدند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سیامک هاشمی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات تأسیسات آب و فاضلاب روستاهای استان اظهار داشت: در نیمه نخست سال 94 تعداد 157 روستا در سطح استان اردبیل به صورت سیار آبرسانی شدند.

وی با اشاره به جمعیت ساکن در این روستاها افزود: این تعداد روستا با جمعیت 38 هزار و 465 و 6 هزار و 362 خانوار با 14 دستگاه تانکر سیار آبرسانی شدند تا بتوانیم مشکل آنها را در حوزه تهیه و تامین آب آشامیدنی و سالم برطرف کنیم.

معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل بیان کرد: برای این تعداد روستا 3 هزار و 162 سرویس با تانکر سیار در سطح روستاهای استان با حجم 32 هزار و 442 آب شرب سالم و بهداشتی توزیع شده است.

هاشمی با بیان اینکه عمده روستاهای آبرسانی سیار شده روستاهای زیر 20 خانوار و روستاهای غیر تحت پوشش هستند، گفت:‌ با توجه به اینکه به دلیل جمعیت کم، این تعداد روستاها تحت پوشش شبکه آب و فاضلاب روستایی قرار نگرفته‌اند تلاش کرده‌ایم تا با آبرسانی سیار به این مناطق نیاز آنها را در این حوزه برطرف کنیم.

وی تصریح کرد: روند آبرسانی سیار به روستاهای خارج از تحت پوشش خدمات‌رسانی این شرکت در سال آینده و به ویژه در ایام پرمصرف نیز تداوم می‌یابد تا با این امر بتوانیم نیازمندی‌های ساکنان این مناطق را برطرف کرده و زمینه رضایتمندی آنها را فراهم کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۲۳:۲۶ ۰۳ اسفند ۱۳۹۴
در بین استان های کشور استان اردبیل جز پر آب های کشور محسوب میشود چرا هنوزم بعضی از روستاها آب رسانی نشده اند بعد میگن چرا روستاها خالی از سکنه شده