عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی گفت: استمرار مسیر و راه شهید رئیسی باید در اولویت رئیس جمهور آینده باشد.

سید یاسر جبرائیلی گفت: رئیس جمهور آینده باید ادامه دهنده راه شهید رئیسی بوده و با اقتدار در عرصه جهانی و بین‌المللی حضور پیدا بکند و هم اکنون عمر برجام و تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران به پایان رسیده است.
عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی افزود: یکی از موضوعات مهم در کشور برای حل مشکلات خودباوری است که متاسفانه علی رغم اینکه پزشکیان فرد سالمی است، اما تیم حمایت‌کننده او هیچ اعتقادی به پیشرفت کشور و خودباوری ندارد.
به گفته او، بر خلاف تبلیغات انجام شده شاهد رشد تجارت بین‌المللی در چند سال اخیر بودیم به طوریکه معاملات بین‌المللی و تجارت جهانی ما از ۹۸ میلیارد دلار دوران برجام به ۱۲۰ میلیارد دلار در سال‌های اخیر رسیده است و ما باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا کشور دوباره به دوران ذلت و خواری هشت سال دولت روحانی بازنگردد.
جبرائیلی با اشاره به مساله اف. ای. تی. اف بیان کرد: مسئولان دولت یازدهم و دوازدهم ادعا می‌کردند که با نپیوستن به اف. ای. تی. اف کشور در مرز نابودی قرار خواهد گرفت و این در حالیست که در دوارن شهید آیت‌الله رئیسی حقانیت ملت ایران روشن شد.
عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی افزود: در دولت شهید رئیسی شاهد کنار رفتن سایه تهدید و تحریم در کشور بودیم و این درحالی بود که در هشت سال دولت روحانی با تحریم‌ها و تهدید‌های مختلف ملت ایران را آزار و اذیت دادند در سه سال گذشته با عبور از این شرایط نفس راحتی کشیدیم.
او با اشاره به حکومت دلار در مملکت بیان کرد: یکی از آسیب‌های کشور و اقتصاد ما حکمت دلار بوده که این امر باید پایان یابد و متاسفانه این یک واقعیت تلخی است که ما تمام منابع کشور را از معادن گرفته تا نفت و گاز با دلار آمریکا به فروش رسانده و در داخل با ریال، چرخه اقتصاد خود را دچار آسیب می‌کنیم.
عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی گفت: ما باید «نه» بزرگی به دلار بگوییم و تمام قیمت‌گذاری‌ها باید به صورت ریال باشد چرا که برخی زالو صفتان در این کشور احساس می‌کنند با قیمت گذاری دلار می‌توانند سود سرشاری را به جیب بزنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.