گزیده ای از اخبار جذاب گروه وبگردی را در این بسته خبری مشاهده کنید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، گزیده ای از اخبار جذاب گروه وبگردی را در این بسته خبری مشاهده کنید.


برخی رشته‌های المپیکی، عروسک‌های المپیک ریو و همین طور مشعل این بازی‌ها روی سکه‌های طلا و نقره حک شد.


در سوئیت های لوکس هواپیماها با پیش خدمت های شخصی آماده به خدمت، سخت است بگوییم که در اتاق هتل نشسته اید یا هواپیما. در این جا می خواهیم به معرفی برخی از مجللترین سوئیت های هواپیماها بپردازیم، پس با ما همراه باشید.


زندگی‌نامه شهید «محسن حاجی‌حسنی‌کارگر» از شهدای حادثه منا در مراسم رمی جمرات در قالب یک فیلم سینمایی 120 دقیقه‌ای توسط مریم ابراهیم‌وند ساخته می‌شود.


در این تصویر لحظه گاز گرفتن مورچه از انسان را مشاهده میکنید.


واریس عارضه‌ای است که موجب کاهش اعتماد به نفس افراد و زیبایی آن‌ها می‌شود، در صورتی که می‌توان آن را در خانه به‌ سادگی برطرف کرد.


کتاب می‌تواند نقشی همچون آینه را برای کودکان بازی کند؛ به این معنا که بازتاب‌‌دهنده‌ ویژگی‌های ظاهری، روابط، احساس‌ها‌ و اندیشه‌های آنها در پیرامونشان باشد.


آمارهای پزشکی قانونی کشور نشان می دهد در سال جاری ۳۹۵ شهروند بر اثر مصرف قرص برنج جان خود را از دست داده اند و در مدت ۸ سال این عدد به بیش از ۶ هزار نفر می رسد.


محققان ایرانی در یک شرکت دانش بنیان موفق شدند که منازل ایرانی را مطابق با نیاز مشتری هوشمند سازی کنند.


رئیس مرکز تحقیقات سوختگی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: کشور در سوختگی، وضعیت بدتری نسبت به کشورهایی با شرایط اقتصادی - اجتماعی مشابه دارد.


معاون فنی مهندسی وخدمات پلیس راهور از جایگزینی کد پلاک 10 ، 20 به بالا پس از پایان کد پلاک 99 تهران خبر داد.


سفر ژاکوب زوما در راستای تقویت مناسبات اقتصادی و سیاسی میان تهران و کیپ تاون و تقویت روابط جنوب-جنوب انجام خواهد شد.


شکلات یکی از خوش مزه ترین تنقلات است که طرفداران بسیاری در بین تمام سنین دارد. اگر شما هم جزو دسته شکلات خورهای حرفه ای هستید بهتر است قبل از خریدن شکلات چند نکته مهم را بدانید.


دانشمندان موسسه تحقیقاتی اسکریپس (TSRI) یک استراتژی جدید برای جلوگیری از اعتیاد و حتی جلوگیری از مصرف بیش از حد کشنده مواد مخدر صنعتی (designer drugs) را ایجاد کردند.


در مجموعه ویدئوهایی که این اشرار در تلگرام منتشر کردند، یک سری ویژگی های مشترک وجود 
داشت که تصمیم گرفتیم آنها را دسته بندی کرده و در اختیار شما قرار دهیم.


خانه‌ها اسفند ماه هر سال و پیش از شروع سال جدید پاکیزه می‌شوند و بوی بهار می‌گیرند. خانه‌تکانی عیدانه اگر چه از بعد پاکیزگی اتفاق خوشی است، اما اگر به بهای تشدید یا ایجاد آسیب جسمی به‌ویژه آسیب استخوانی و عضلانی باشد، خوش تلقی نمی‌شود. پیش از آن که گرفتار کمر‌درد، دست درد و آسیب‌های دیگر مفصلی بشوید، به هشدار‌های ما برای انجام امور خانه‌تکانی توجه کنید. ‌


مدیر کل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش گفت: سرویس‌های مدارس در ساعت سرویس‌دهی به دانش‌‌آموزان، منعی برای رفت و آمد در سطح شهر ندارند و اگر در محدوده زوج و فرد تردد کنند، جریمه نخواهند شد.


قاضی دادگاه بررسی ورشکستگی فیفتی سنت رپر سرشناس آمریکایی از او خواست تا درباره عکس‌های تازه‌ای که از خود در کنار مقدار زیادی پول منتشر کرده است، به دادگاه توضیح دهد.


محققان دانشگاه ایلینویز با استفاده از اشعه‌ایکس میکروساختارهای سیب‌زمینی را در زمان سرخ شدن مورد بررسی قرار دادند تا ببینند تحت چه شرایط دمایی می‌توان چیپس‌های خوشمزه‌تری تولید کرد.


ترک عادت بسیار سخت است مخصوصا وقتی وارد زندگی زناشویی‌تان هم شده باشد.


کاهش وزن رویای بسیاری از افراد است. برخی عادت‌های روزانه باعث می‌شوند که وزن افراد کاهش نیابد و باید با انجام اقداماتی از این عادت‌ها جلوگیری شود.



کارگروه نظارت بر عملکرد موسسات اعزام دانشجو به خارج سازمان امور دانشجویان وزارت علوم براساس آخرین به روز رسانی، فهرست ۵۱ موسسه لغو مجوز شده اعزام دانشجو را اعلام کرد.


نارنگی درجه یک با قیمت ۸ تا ۹ هزار تومان درمیدان اصلی و ۱۱ هزار تومان در بازار، رکورددار قیمت در مراکز فروش شده است.


کاهش وزن رویای بسیاری از افراد است. برخی عادت‌های روزانه باعث می‌شوند که وزن افراد کاهش نیابد و باید با انجام اقداماتی از این عادت‌ها جلوگیری شود.


بر اساس تازه ترین آمارهای ارائه شده به اثبات رسیده که دختران ارشد خانواده به دلیل جاه طلبی که دارند احتمال موفقیت های بیشتری را دارند و نسبت به سایرین برای کسب مدارج بالا دارای صلاحیت بیشتری هستند.


داروی ضد پیری مشهور به «اکسیر جوانی روسی» با آزمایش موفقیت آمیز روی نوعی کرم خاکی و کسب نتایج مثبت استفاده از آن در موش های آزمایشگاهی به مرحله آزمایش انسانی نزدیک تر شده است.


در حالی که انواع پراید به عنوان یکی از پرتیراژترین خودروهای کشور در بازه قیمتی 20 تا 24 میلیون تومانی به سر برده، بررسی‌ها نشان می‌دهد این خودرو به نزدیک شدن به روزهای آخر سال به کف قیمتی خود رسیده است.


خبرگزاری اسپوتینگ روسیه تحقیقی درباره زنی به نام «أم أنس» و ملقب به «الحجیه» منتشر کرده و از وی به عنوان خطرناکترین زن عضو گروه تروریستی داعش نام برده است که در موصل سکونت دارد.
انتهای پیام/
برچسب ها: خبر ، مهم ، وبگردی ، جذاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.