بازیگر نمایش «داستان‌های میان‌رودان» از وضعیت تئاتر در کشورمان و نقش خود گفت.

آرش فلاحت‌پیشه بازیگر نمایش «داستان‌های میان‌رودان» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص نقش خود گفت: داستان از سه اپیزود تشکیل شده که من در اپیزود دوم وارد می‌شوم و در نقش «طاعون» را ایفا می‌کنم که علاوه بر آن نقش «سارگون» هم به آن افزوده شده  است.

وی درباره تغییرات به وجود آمده در داستان نمایش اظهار داشت: به علت اینکه یکسری از فضاها را در روند داستان نمی‌توانیم نشان دهیم، مجبور به تغییراتی در آن شدیم که از نظرم این گونه نمایش‌ها می‌بایست کامل اجرا شود.

فلاحت پیشه در رابطه با جذابیت‌های نمایش «داستان‌های میان‌رودان» عنوان کرد: آن مسئله‌ای که جذابیت را برای مخاطبان بیشتر می‌کند، وجود تردستی‌ها و جلوه‌های ویژه است.

وی با بیان اینکه تئاتر کشورمان در وضعیت خوبی نیست، گفت: متأسفانه نمایش‌های ما به سمت یک سردرگمی می‌رود که به نظرم جذب مخاطبان را آن طور که باید نخواهد داشت و دیر یا زود تبعات منفی آن بروز خواهد کرد.

فلاحت‌پیشه در خصوص دیالوگ‌های نمایش اظهار داشت: باتوجه به متن نمایش و زمانی که برای آن در نظر گرفته‌ایم، نحوه گویش دیالوگ‌ها دستخوش تغییراتی شده است.

گفتنی است؛ نمایش «داستان‌های میان‌رودان» به کارگردانی علی شمس تا دوم اسفند روی صحنه خواهد رفت.


انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.