عضو شورای تشخیص مصلحت نظام گفت: کسانی که دشمن از آن ها تعریف می کنند باید ببینند چه کرده اند که محبوب آن ها شده اند و خود آن ها باید اول از همه از آن ها برائت جویند.

مولفه های قدرت یک نظام اسلام ناب ، رهبری و مردم هستندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  "سعید جلیلی" در مراسم سخنرانی در مسجد فائق اظهار داشت: مولفه های قدرت یک نظام در کشور اسلامی، اسلام ناب محمدی، رهبری و مردم هستند  که هر یک به نوبه خود وظیفه خطیری را ایفا می کنند.

عضو شورای تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: دشمنان ما بعد از گذشت 35 سال به این باور رسیده اند که نمی توانند با مردم مقابله کنند چون مردم ما دعوت خداوند را اجابت کردند و این امر موجب احیای آن ها شد و خود آن ها به این مطلب اذعان دارند که قدرت امروز ایران یک قدرت مثال زدنی است و همه آن به خاطر اندیشه اسلام نابی است که ما داریم.

وی ادامه داد: حتی در زمان ائمه معصوم نیز مردم نتوانستند از این گنجینه ها و اندیشه ها به درستی استفاده کنند اما مردم ما همان طور که امام راحل فرمودند با دریافت و درک درست این اندیشه انقلاب اسلامی را رقم زدند و باعث تداوم آن شدند. این اندیشه ناب باعث شده است تا با این که تمام تجهیزات و امکانات در اختیار کشورهای دنیا است اما حرف اول و آخر را ما می زنیم.

جلیلی افزود: انقلاب ما چیزی نیست که بتوان آن را با سلاح و چند گزینه روی میز منحل کرد چون قدرت ما متفاوت است و باعث می شود تا محاسبات دنیا بر هم بریزد. انقلاب ما یک مناسبات جدیدی را به وجود آورد و آن ها نگران هستند که اگر اندیشه های انقلاب ما گسترش یابد منافع آن ها در خطر است و به همین دلیل با انجام کارهای خصمانه خود مانند ترور می خواهند انقلاب ما را از بین ببرند.

عضو شورای تشخیص مصلحت نظام خاطر نشان کرد: در کشور ما همه چیز در اختیار مردم است و مردم هستند که مصالح مملکت را خود انتخاب می کنند و همین تفاوت میان نظام مردم سالاری ما با دموکراسی جهان است که این مردم سالاری نیز به خاطر همان اندیشه اسلام ناب محمدی است و امام راحل نیز در این مورد فرموده اند که اگر این اندیشه منحرف شود قدرت ما نیز از بین می رود.

وی افزود: امام راحل در زمان آخرین انتخاباتی که در زمان حیات ایشان برگزار شد فرمودند اگر ما موفقیتی داریم همه مدیون این اسلام ناب محمدی است و اگر از این شاخص ها دور شویم خداوند از ما روی برمی گرداند همچنین ایشان در جای دیگری فرمودند مردم باید کسانی را انتخاب کنند که مدافع اسلام ناب محمدی باشند و افرادی را که طرفدار اسلام آمریکایی هستند طرد کنند.

عضو تشخیص مصلحت نظام درباره وحدت مردم اظهار داشت: ما اگر یک همدلی واحد می خواهیم باید در سایه وحدت و نزدیک کردن قلب ها به یکدیگر نزدیک کنیم مردم باید حول محور ولایت باشند تا وحدت داشته باشند که این امر هم همان اسلام ناب است.

جلیلی ادامه داد: راس دیگر قدرت یک نظام و انقلاب رهبری آن است در کشور ما بعد از انقلاب و از زمانی که رهبری در کشور ما به وجود آمد مستکبران قدرت خود را در خطر دیدند و در صدد این برآمدند تا رهبری کشور را تضعیف کنند و در سال های متمادی به کارهای خود ادامه دادند مانند کاری که برای انتخابات پیش روی کشور انجام دادند آنها می خواهند حامیان اسلام ناب را سرکوب کنند تا منافع خود را با چهره اسلام آمریکایی در کشور رواج دهند پس از رهبری مردم راس سوم قدرت یک نظام هستند و دشمنان ما زمانی که در دو راس دیگر با شکست مواجه شدند برای منحرف کردن مردم و ایجاد تردید در دل آن ها دست به کارهایی مانند ایجاد بیش از 176 شبکه ماهواره ای زدند تا مردم را تحریک کنند و در دل آنها تردید ایجاد کنند.

وی افزود: آن ها برای تضعیف روحیه ملت بعد از فتنه 88 نیز می خواستند با تحریم بیشتر ایمان مردم را از بین ببرند اما با هوشیاری مقام معظم رهبری که فرمودند باید بعد از حماسه سیاسی یک حماسه اقتصادی به وجود آید این حربه هم شکسته شد طبق فرموده مقام معظم رهبری ایجاد یک حماسه اقتصادی نیازمند ایجاد یک نگاه درونی و وظیفه انجام این کار را مجلس بر عهده دارد تا با ایجاد یک قرارگاه اقتصادی به مبارزه با عوامل مخرب اقتصاد برخیزد.

عضو تشخیص مصلحت نظام درباره حمایت شبکه های معاند نظام اسلامی در حمایت از دو کاندیدای مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: امروز استکبار جهانی از یک اندیشه ناب لطمه خورده است و از آن زخم برداشته و طبیعی است که به دنبال آن باشد که کسانی که این اسلام را حمل کرده اند در سیرت خود قرار دهند کسانی که دشمن از آن ها تعریف می کنند باید ببینند چه کرده اند که محبوب آن ها شده اند و خود آن ها باید اول از همه از آن ها برائت جویند.

جلیلی در بخش پایانی سخنانش درباره نفوذ عوامل دشمن در دو مجلس اظهار داشت: امام راحل بعد از پذیرش قطعنامه فرمودند مراقب جریان نفوذ باشید امروز غرب و شرق که از اسلام لطمه خورده اند تمام نیروی خود را به کار بسته اند تا اسلام و مرکز آن را که ایران است با هر سلاحی که شده از بین ببرند و اگر هم نتواند با سلاح این کار را انجام بدهند عوامل نفوذ خود را فعال می کنند ملت باید هوشیار باشند که چه در حین انتخاب و چه بعد از آن عوامل نفوذ از صحنه اصلی کشور حذف شوند.

انتهای پیام/
برچسب ها: جلیلی ، انتخابات ، رهبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار