فرمانده انتظامی رامهرمز؛ 38 کیلوگرم حشیش در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت سفیدپوست بیان کرد: در راستای ارتقای طرح امنیت اجتماعی، مامورین مبارزه با موادمخدر این فرماندهی و استان موفق شدند با طرح‌ریزی یک برنامه عملیاتی 2 نفر از توزیع‌کنندگان موادمخدر از نوع حشیش را شناسایی و دستگیر نمایند.

وی افزود: متهمان به مقامات قضایی تحویل داده شدند و تا حکم قانونی در مورد کسانی که سلامت جامعه را به خطر می‌اندازند اجرا می شود.

سفیدپوست کشف و دستگیری یک باند سارق موتورسیکلت، دستگیری یک سارق به عنف، دستگیری دو کیف‌قاپ و دستگیری سارق خودرو را از جمله اقدامات این نیرو عنوان کرد.

فرمانده انتظامی رامهرمز به انتخابات پیش‌رو اشاره کرد و اظهار داشت: رانندگان وسائل نقلیه نسبت به هرگونه تجمع و آلودگی صوتی در مکان‌های عمومی خودداری نمایند، زیرا ماموران انتظامی به صورت غیرمحسوس آن‌ها را زیر نظر گرفته و جریمه می کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ما تمام توان خود را برای عدم خدشه به انتخابات و ایجاد امنیت برای مردم به کار خواهیم بست و از مردم نیز انتظار همکاری و همیاری با مامورین نیروی انتظامی را برای هرچه بهتر باشکوه برگزار شدن انتخابات داریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.