امام جمعه اهل سنت تریت جام گفت : انتخابات نباید موجب تحریک مذهب و قومی شود و همه باید از مذهبی کردن انتخابات خودداری کنند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ مولوی شرف الدین جامی الاحمدی با تاکید برحضور حداکثری ملت قهرمان ایران درانتخابات هفتم اسفند افزود : حضور حداکثری مردم قهرمان ایران درانتخابات هفتم اسفند یک ضرورت ، وظیفه دینی ، ملی و دمیدن روحی دوباره در دفاع از کیان جمهوری اسلامی و حکومت مردم سالاری دینی می باشد.

وی گفت : هرچه درصد شرکت کنندگان در سطح کشور به نسبت جمعیت رای دهندگان افزایش یابد قطعا مجلس آینده از اعتبار و اهمیت بیشتری برای تصمیم گیری درسطح داخل وخارج برخوردار می باشد وشرکت حداکثری مردم درانتخابات لازم و قطعی است.

امام جمعه اهل سنت تریت جام با اشاره به نقش انتخابات در تحکیم وحدت خاطرنشان کرد : پس از برگزاری انتخابات ، می بایست مردم با وحدت کامل همچون گذشته بدون به وجود آمدن کینه و تفرقه به زندگی خود ادامه دهند.

مولوی جامی الاحمدی با اشاره به پیام انتخابات به دوستان و دشمنان نظام اسلامی خاطر نشان کرد : دوستان نظام جمهوری اسلامی در برگزاری انتخابات و حضور حداکثری قلبا راضی و خشنود خواهند شد و به آنان این امید و نوید را می دهد به خواسته های زورگویانه آمریکا و غرب تن نمی دهند و همچنان بر راه اسلام ناب محمدی(ص) و حقوق مردم می باشند و این امر باعث دلگرمی ، همدلی و همزبانی دولت ما و ملت های مظلوم و مستضعف مسلمان و غیر مسلمان در جهان می باشد.

وی اضافه کرد : انتخابات به دشمنان انقلاب می فهمانند که ملت ایران با رهبری پیامبرگونه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای با وجود همه فتنه ها از دستاوردهای امام (ره) ، انقلاب و شهدا حفظ وحراست نموده و این انتخابات یکبار دیگر موجب یاس و شکست دشمنان خواهدشد.

انتهای پیام//

برچسب ها: انتخابات ، وحدت ، تربت جام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.