مدیر کل صداو سیمای خراسان رضوی، راهبرد اصلی صداو سیما را تلاش برای حضور گسترده مردم در صحنه و جهت دهی به انتخاب درست دانست.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مدیرکل صدا و سیمای استان در جلسه تبیین اولویت های رسانه ملی در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی، در جمع اهالی رسانه ملی خراسان رضوی گفت: راهبرد رسانه ملی تلاش برای حضور گسترده مردم در صحنه و تلاش برای انتخاب درست است که برهمین اساس هم ویژگی نمایندگان را بر اساس سخنان رهبری نشان دادیم و هم دیدگاه و انتظارات مردم را اعلام کردیم.

محسن نصرپور نتیجه انتخابات را باعث افزایش همگرایی مردم دانست و تاکید کرد: انتخابات را باید جریانی برای آموزش سیاسی مردم بدانیم و فرهنگ تکلیف را گسترش دهیم.

وی وظیفه اصلی رسانه را ایجاد بسترسازی و ظرفیت سازی برای تحقق کلام رهبر خواند و تصریح کرد: فرمایش امام که میزان را رای مردم میداند راهبرد نورانی و حکیمانه و بنیان ساز است که رسانه باید در تحقق این کلام بسترسازی کند.

رئیس صداو سیمای خراسان رضوی گفت: هر رای مردم به صندوق انتخابات رای به صندوق ذخیره ملی است و هرکس از صندوق انتخاب شود، نماینده نظام و رهبری در جامعه است.

انتهای پیام//

برچسب ها: رسانه ، انتخابات ، حضور ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.