مسئول بسیج پیشکسوتان سپاه امام رضا (ع)گفت: مردم در جهت اقتدار و شکوه نظام اسلامی باید افرادی صالح،دلسوز، کاردان، ولایی، مردمی و با روحیه انقلابی به مجلس بفرستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ گرمه ای ، در نشست فصلی مجمع پیشکسوتان بسیج تربت جام با بیان اینکه بالاترین مطالبه مردمی رهبر انقلاب اسلامی حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی است :افزود: باید درموضوع انتخابات به تکلیف شرعی و قانونی خودمان طبق ملاک ها و شاخصه هایی که مقام عظمای ولایت ترسیم نموده اند عمل کنیم و این شاخصه ها را برای مردم تبیین و روشنگری نماییم .

وی گفت : ما باید طوری عمل کنیم که منجر به عدم وفاق نیروهای ارزشی و ولایتمدار نشود ، بنابراین با حفظ وحدت ، برادری و انسجام باعث اقتدار نظام وکشور شویم

مسئول بسیج پیشکسوتان سپاه امام رضا (ع) خاطر نشان کرد :اگر می خواهیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این دنیای پر از آشوب و توطئه ضعیف و شکست خورده نباشد بایستی همیشه « قوی ومقتدر » باشد.

گروه ای به سه عامل اقتدار ملی از منظر مقام معظم رهبری گفت:اقتصاد قوی با اتکا به «مقاومت»،علم رو به پیشرفت و حفظ روحیه انقلابی سه موضوع مهم اقتدار«ملی و فرا ملی»است.

مسئول بسیج پیشکسوتان سپاه امام رضا (ع) گفت : اگر در کشور دارای بهترین و پیشرفته ترین فناوری و تکنولوژی ها و اقتصاد باشیم، ولی روحیه انقلابی و استکبار ستیزی نداشته باشیم همیشه ضعیف و شکست خورده هستیم.

انتهای پیام//


برچسب ها: انتخابات ، حضور ، حداکثری ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.