پیام دکتر سرافراز به مناسبت سالروز تولد «خواجه نصیرالدین طوسی»؛

افق روشن رسانه ملی در حوزه فنی

دکتر محمد سرفراز، رئیس رسانه ملی به مناسبت پنجم اسفند ماه، سالروز تولد «خواجه نصیرالدین طوسی»، «روز مهندسی» پیامی صادر کرد.

افق روشن رسانه ملی در حوزه فنی
به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ دكتر سرافراز در اين پيام با تبريك به زحمت كشاني كه در بخش هاي فني رسانه ملي  در جهت ارتقاء كيفي توليدات و تعالي اهداف سازمان صدا و سيما تلاش مي كنند ابراز اميدواري كرده اين تلاش ها ،، افق هاي روشني را پيش روي رسانه ملي قرار دهد.
 
متن اين پيام به شرح زير است:
 
به نام خدا
 
پنجم اسفند ماه، سالروز تولد «خواجه نصيرالدين طوسي» انديشمند بزرگ ايراني است كه در تقويم ملي كشور به نام «روز مهندسي» نام‌گذاري شده ‌است.
 
 
اين روز، روز پاسداشت از مجاهدت و فداكاري عزيزاني است كه در حوزه‌هاي مختلف براي عزت، سربلندي و اعتلاي ايران اسلامي تلاش مي‌كنند. نام‌گذاري سالروز اين ولادت بزرگ به نام روز مهندسي، تلاقي ارزشمندي از انديشه مهندسي ايران گذشتهِ، و سرمشق قراردادن تلاش‌هاي آن دوران براي مهندسان جوياي علم امروز كشور است.
 
روز مهندسي در حقيقت روز قدرداني از بزرگ‌مرداني است كه با توكل به خداوند متعال و با عزمي محكم و با خلاقيت و ابتكار، راه‌هاي ناهموار را هموار كرده‌اند. در اين ميان مهندسان سخت‌كوش،مجرب و متخصص رسانه ملي نيز با همت والاي خود، منشأ تحولات بسياري در سازمان شده‌اند كه درخور سپاس و قدرداني است.
 
بي‌گمان ترسيم افق روشن رسانه ملي در حوزه فني و دستيابي به قله‌هاي رفيع بالندگي و شكوفايي، مرهون تلاش‌هاي بي‌دريغ و متعهدانه مهندساني است كه همواره با عزمي جهادگونه در مسير تعالي، ارتقاء و سربلندي بزرگ‌ترين مجموعه فرهنگي كشور، قدم برداشته‌اند.
 
اهميت و نقش حوزه فني در ماندگاري و اثرگذاري رسانه ملي به حدي است كه مقام معظم رهبري (مدظله‌العالي) نيز با تاكيد بر اين امر، سازمان صداوسيما را يك مجموعه پيچيده فني، هنري، سياسي و سازماني دانسته‌اند.
 
«روز مهندسي»، را به همه مهندسان پرتلاش رسانه ملي به‌ويژه مهندسان و چهره‌هاي پنهان حوزه فني، تبريك و تهنيت عرض مي‌كنم و اميدوارم با همت والاي آنان، شاهد رشد و تعالي هر چه بيش‌تر رسانه در عرصه‌هاي مختلف باشيم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار