زنجان؛

حضور در انتخابات تبلور بصيرت در جامعه اسلامي

فرمانده انتظامي شهرستان زنجان گفت: حضور در انتخابات تبلور بصيرت در جامعه اسلامي و زمينه ساز انتخاب اصلح مي باشد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از زنجان؛ سرهنگ ايرج خاني پور در جلسه هماهنگي انتخاباتي با مسئولان سپاه شهرستان گفت: حضور در انتخابات تبلور بصيرت در جامعه اسلامي و زمينه ساز انتخاب اصلح مي باشد و وظيفه شرعي هر مسلماني است که با حضور در اين عرصه ، جواب دندان شکني به دشمنان دهد.

وي با بيان اينكه تعامل و مشاركت سپاه و نيروي انتظامي نقش موثري در ارتقاء امنيت اجتماعي در سطح جامعه دارد و اميد است با برنامه ريزي و استفاده از اهرم هاي اجتماعي و مشاركت دو جانبه امنيت مطلوبي را در برگزاري انتخابات در ايجاد كنيم .

اين مقام مسئول افزود: بايد تمامي نهادها و دستگاه ها براي حضور حداکثري مردم در انتخابات تلاش کنند چرا که اين حضور موجب ياس و نااميدي دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي خواهد بود.

فرمانده انتظامي شهرستان زنجان تصريح كرد:پليس با بهره گيري از تمام توان خود و همكاري تنگاتنگ سپاه ضمن تامين نظم و امنيت انتخابات با هرگونه بي نظمي ،ناامني و تخلف انتخاباتي در چار چوب قانون برخورد مي كند.

خاني پور ادامه داد: امروز پليس، پرچمدار حفظ امنيت و ارزش هاي والاي انقلاب اسلامي است و موفقيت هاي خود را مرهون مشاركت و همدلي اقشار مختلف جامعه بويژه سپاه خود مي داند .

وي گفت:مردم ولايت مدار و هميشه‌ در صحنه شهرستان زنجان همانند مردم انقلابي ايران اسلامي آماده اند تا بار ديگر با حضور خود درانتخابات هفتم اسفند حمايت‌ بيدريغ‌ خود را از نظام مقدس جمهوري اسلامي اعلام‌ داشته‌ و با تك‌ تك‌ آراء خود گلوله‌هاي‌ آتشيني‌ بر قلب‌ استكبار و ايادي آنان نشانه‌ روند .

گفتني است در اين جلسه،در راستاي پيشبرد برنامه هاي امنيتي در زمينه كاهش جرائم و حوداث احتمالي در برگزاري انتخابات و چگونگي حفاظت از صندوق هاي راي و صيانت از انتخابات بحث و تبادل نظر شد



انتهای پیام/

برچسب ها: انتخابات ، بصیرت ، جامعه ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.