مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از اجرای هشت طرح آبرسانی با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال در شهرستان خرمدره خبر داد.

علی محمد نادرخانی با بیان اینکه هشت طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره اجرا می‌شود گفت: این طرح ها در مجموع جمعیتی افزون بر ۱۳ هزار نفر را از خدمات تامین آب شرب پایدار در شهرستان خرمدره برخوردار می کند.

وی اظهار داشت: حفر و تجهیز چاه شماره ۱۵ خرمدره با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال یکی از این طرح هاست که هم اکنون در مرحله آزمایش پمپاژ قرار دارد و پس از نصب تجهیزات مکانیکی و الکتریکی وارد مدار بهره برداری می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تصریح کرد: زمین چاه شماره ۱۶ خرمدره نیز تملک شده و مجوزات لازم را دریافت کرده است که به زودی عملیات اجرایی حفر و تجهیز این چاه با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال آغاز می شود.

وی ادامه داد: این طرح ها در راستای تامین آب و پایداری شبکه در شهرک گلدشت، فرهنگیان و واحدهای مسکن ملی در شهر خرمدره اجرا می‌شود.

نادرخانی گفت: احداث خط انتقال برای اتصال چشمه دوم روستای فلج و تقویت مولفه های آبرسانی در این روستا نیز با اعتبار چهار میلیارد ریال انجام می شود.

این مسئول به پیشرفت ۸۵ درصدی پروژه احداث مخزن ذخیره آب در روستای سوکهریز نیز اشاره کرد و افزود: این طرح با ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات عمرانی اجرا می شود.

نادرخانی یادآور شد: اجرای عملیات اصلاح شبکه توزیع آب در روستای سوکهریز نیز به طول ۱۳ کیلومتر توسط قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی(ع) در دست اجرا قرار دارد.

مدیرعامل شرکت آبفا استان زنجان گفت: نصب ۲ دستگاه کلرزن جدید در روستاهای باغ دره و انجلیین، اجرای بخشی از خط انتقال روستای قلعه حسینیه و نصب سیستم های هوشمند حفاظت الکترونیک در ۱۵ مورد از تاسیسات آب و فاضلاب از جمله دیگر اقدامات شرکت آبفا در شهرستان خرمدره است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.