دوره آموزشی یک روزه اعضاء شعب اخذ رأی باحضور کلیه عوامل اجرایی در بافق برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ امام جمعه بافق در این دوره آموزشی با اشاره به اینکه شهرستان بافق در تمام انتخابات گذشته ضمن حضور حماسی مردم سربلند بیرون آمده است، اظهار کرد: سالم‌ترین و بهترین انتخابات در سطح استان یزد از شهرستان بافق بوده و خواهد بود.
حجت الاسلام سیدجواد سلیمانی خطاب به مجریان و ناظرین انتخابات گفت: سعی کنید با دقت و بدون هیچ دغدغه و با همدلی و صمیمیت انتخابات برگزار شود و با عمل به قوانین حق هیچ انسانی ضایع نشود تا همه سربلند از این انتخابات بیرون بیاییم.
فرماندار بافق نیز، آموزش را به عنوان رکن اساسی برگزاری انتخابات دانست و بیان کرد: در این دوره به موضوع آموزش به صورت ویژه پرداخته شده است تا تمام مجریان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات با شرکت در دوره آموزشی بتوانند در مسیر برگزاری انتخاباتی قانونمند و دقیق سهیم باشند.
سید مهدی طلایی مقدم کلیه قوانین و مقرارتی که اعضاء شعب و نمایندگان فرماندار باید در نظر بگیرند را مورد تأکید قرار داد و خاطر نشان کرد: عدم جانبداری از کاندیدای خاص، امانت داری و رعایت حق الناس باید در تمام شرایط لحاظ شود.
رئیس هیأت اجرای انتخابات شهرستان بافق نیز گفت: در این دوره آموزشی جهت مجریان انتخابات، کلیه قوانین بصورت دقیق ارائه شده است تا در روز اخذ رأی با کمترین مشکل و شائبه‌ای روند انتخابات اجرا شود.
در ادامه می‌ربهبودی کار‌شناس آموزش ستاد انتخابات استان موضوع و مسائل نحوه رأی گیری، نحوه اخذ رأی، فرایند‌ها و مسائل مربوط به روز انتخابات، تحویل گرفتن و نحوه پلمپ کردن صندوق‌های رأی و... را برای اعضاء شعب اخذ رأی توضیح داد. انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.