چهل و یک کاربر رایانه برای شعب اخذ رأی بافق در انتخابات هفتم اسفند آموزش دیدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،فرماندار بافق در نشست آموزشی کاربران رایانه شعب اخذ رأی بافق با تأکید بر مسئولیت خطیر کاربران رایانه شعب اخذ رأی از کاربران به عنوان قلب تپنده شعب اخذ رأی یاد کرد و اظهار داشت: نقش آموزش صحیح و هدفمند در روند اجرای انتخابات، مهم و اثرگذار است و کاربران شعب اخذ رأی نقش حیاتی در برگزاری مناسب و صحیح انتخابات هفتم اسفند ماه دارند. 

دوره آموزشی اعضاء شعب اخذ رأی در بافق+تصویر

سیدمهدی طلایی مقدم با بیان اینکه دو انتخابات پیش رو حساس و سرنوشت ساز است، بر ضرورت قانونمندی، امانتداری و مسئولیت پذیری مجریان انتخابات تأکید کرد و افزود: مجریان انتخابات بر وظایف قانونی و فراگیری آموزش‌های لازم دقت کافی داشته باشند. 

مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات بافق گفت: تمام رایانه‌های مورد نیاز جهت برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شهرستان آماده شده است و چهل و یک نفر کاربر انتخابات، برای جمع آوری آرای مردم در پای صندوق‌های رأی شهرستان بافق آموزش دیدند که از این تعداد چهار نفر به عنوان سرگروه و دو نفر رزرو هستند. 

دوره آموزشی اعضاء شعب اخذ رأی در بافق+تصویر

مهدی فتاحی همچنین با اشاره به اجرای فرم چهل و نه قانون انتخاباتی، بیان کرد: تمام اطلاعات هر فرد رأی دهنده با سرعت و دقت از طرف کاربران رایانه‌های انتخاباتی ارسال تا فرآیند انتخابات شهرستان به طور مناسب انجام شود. 

دوره آموزشی اعضاء شعب اخذ رأی در بافق+تصویر

در ادامه این نشست نرم افزار انتخابات توسط مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان بافق به کاربران آموزش داده شد.


انتهای پیام/ف


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار