«روز انتخاب» از ساعت 8 صبح تا پایان زمان انتخابات گزارش لحظه به لحظه حضور مردم را پای صندوق‌های رای ارائه خواهد داد.

بهنام احمدپور مدیر شبکه رادیو ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ویژه‌برنامه‌های انتخابات گفت: برنامه‌های انتخاباتی از تیر ماه طبق برنامه‌ریزی سازمان که انجام داده شده بود، با یک شیب ملایم شکل گرفته است و به مرور حجم و تنوع برنامه‌ها افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: برنامه‌هایی از معاونت خبر با عنوان‌های ضرباهنگ «قانون»، «کتاب انتخاب»، «خبرنگاران ملت»، «خانه ما»، «یک اشاره»، «برای ما»، «بحث روز»، «سرای ما» به ما برای پخش داده شده است و هرچه به انتخابات نزدیکتر شدیم، جدی‌تر به این بحث می‌پرداختیم. برنامه صبحگاهی «سلام ایران»، برنامه «ایرانشهر»، «شناسا»، «عصر ورزش»، «راه شب»، «مجله فرهنگی» که در حال حاضر به اسم کافه هنر تغییر کرده است، بخش‌هایی از برنامه‌های رادیو ایران در ایام انتخابات است.

مدیر رادیو ایران اظهار داشت: هفتم اسفند برنامه «روز انتخاب» از ساعت 8 صبح تا پایان ساعت انتخابات پخش خواهد شد و چهار گروه برنامه‌ساز برای این کار تشکیل شده است. هر گروه سه تا سه و نیم ساعت برنامه خواهد داشت. یک گروه برنامه‌ساز در مسجد نازی‌آباد حضور خواهد داشت و گزارش لحظه به لحظه از حضور مردم پای صندوق‌های رای خواهد داد.

همچنین گزارشگران سایر شهرها هم روز انتخابات را پوشش خبری خواهند داد. حتی در سطح شهر تهران گزارش‌هایی از آن روز خواهیم داشت.

وی در خصوص ویژه برنامه 6 اسفند تصریح کرد: از هفته گذشته تا هفتم اسفند برنامه‌های انتخاباتی به اوج خود رسیده است. روز 6 اسفند دو ویژه برنامه به نام‌های «فردای ایران» و «فردا نزدیک است» را پخش خواهیم کرد.

احمدپور خاطرنشان کرد: امیدوارم مجموعه تلاش دوستان در رادیو ایران بتواند یک فضای انتخاباتی خوبی را برای مخاطبان به وجود بیاورد. ان‌شاءالله یک انتخابات پرشور را شاهد باشیم.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار