بررسی اولویت‌ها و راهکارهای اقتصادی در شبکه افق

جدیدترین قسمت این برنامه با موضوع مجلس آینده و تاثیر آن بر اقتصاد و همچنین اولویت های اقتصادی اصول گرایان و اصلاح طلبان، چهارشنبه این هفته به روی آنتن می رود.

بررسی اولویت‌ها و راهکارهای اقتصادی در شبکه افقعلی مروی  تهیه کننده در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به پخش بیست و هفتمین قسمت برنامه اقتصادی «چوب خط» از شبکه افق گفت: این برنامه با موضوع «مجلس آینده و تاثیر آن بر اقتصاد ایران» به روی آنتن می رود.

وی افزود: در واقع به دنبال این هستیم که در گفت‌وگو با اقتصادانان و مدیران اقتصادی کشور، کارهایی که برای اقتصاد باید انجام شوند را مورد ارزیابی و بررسی قرار دهیم.

تهیه کننده برنامه «چوب خط» ادامه داد :با توجه به وضعیت فعلی اقتصاد ایران و شرایط رکود و تورم، در این برنامه به به مبحث رکود تورمی، معیشت مردم، اقتصاد مقاومتی و اولویت های اصلی در اقتصاد ایران خواهیم پرداخت.

وی ادامه داد: گفت وگو با اقتصادانان اصلاح طلب و اصول گرایان در مورد اولویت ها و راه حل های اقتصادی شان برای برون رفت از شرایط فعلی، بخش دیگری از این برنامه را تشکیل می دهد.

مروی با اشاره به آیتم «نبض بازار» در برنامه چوب خط خاطر نشان کرد: در این بخش قصد داریم به هزینه های مربوط به انتخابات اعم از تبلیغات و برگزاری بپردازیم. همچنین گفت وگویی نیز با فاضلی رئیس اتاق اصناف ایرانی در مورد رابطه اصناف و مجلس شورای اسلامی نیز صورت گرفته که در برنامه این هفته پخش می شود.
 
گفتنی است؛ بیست و هفتمین قسمت «چوب خط»، چهارشنبه شب ساعت 21.30 به صورت زنده از شبکه افق به روی آنتن می رود. بازپخش این برنامه هم برای ساعت 15 روز بعد در نظر گرفته شده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار